Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Fish’n’dipps - Hätälän valloittava uutuus kalaruokasegmenttiin

Hätälä Oy

Fish’n’dipps - Hätälän valloittava uutuus kalaruokasegmenttiin

Julkaistu: 28.08.2012 klo 10:30
Julkaisija: Hätälä Oy

Perinteinen brittiherkku Fish’n’chips taipui Hätälän tuotekehityksessä Fish’n’dipps -tuoteperheeksi. Tämä innovatiivinen ja rento tuoteperhe tarjoaa uudenlaista elämystä kalaruokasegmenttiin.

Hätälä Oy lanseeraa markkinoille syyskuun alusta täysin uudenlaisen tuoteperheen kalaruokasegmenttiin; maukkaat dipattavat kalapalat dippikastikkeen kera. Tuoteperhe sisältää kolme eri makua Fish’n’dipps Kalakori (sis. turskaa, koljaa ja lohta), Lohikori (sis. lohta) ja Frittikori (sis. friteerattuja muikkuja). Tuotteet on pakattu sanomalehtikuvioituun pahvirasiaan, josta sen voi nauttia sellaisenaan tai lämmitettynä.

Hätälä panostaa pakkaussuunnittelussa kestävään kehitykseen ja käyttäjäystävällisyyteen. Myös uudistettu Kalavalmis savulohipizza -perhe pakataan nyt kierrätettävään, lämmityksen kestävään pahvipakkaukseen.

Hätälä Oy käyttää tuotteissaan vain parasta Norjan lohta, kirkasvetisissä vuonoissa kasvatettua. Matka Pohjois-Norjasta Hätälän tehtaalle Ouluun kestää nopeimmillaan 8-12 h. Perillä tuoreet lohet fileoidaan ja trimmataan huippunopealla ja tarkalla linjastolla.

Yhteydenotot:

Terhi Säippä