Etusivu » Tiedotteet » Rakentaminen » Innovatiivinen vastamutteri 360 asteen häiriösuojalla

SKS Automaatio Oy

Innovatiivinen vastamutteri 360 asteen häiriösuojalla

Julkaistu: 26.10.2012 klo 10:05
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Muovinen kaapelitiiviste 360 asteen EMC-suojauksella: nyt se on mahdollista uudella SKINTOP® BRUSH ADD-ON -vastamutterilla.

Muovista vakiokaapelitiivistettä voidaan käyttää ohjauskaappien EMC-kaapeliläpivientinä. Tämä on mahdollista ainutlaatuisella, patentoidulla ratkaisulla: täysmessinkisen kaapeliläpiviennin sijaan tarvitaan vain messinkinen EMC-vastamutteri, jossa on aktiivinen häiriösuojakosketinharja.

Uusi SKINTOP® BRUSH ADD-ON sopii vastamutterilla tapahtuvaan läpivientiasennukseen ja sen edut ovat:

• asennus voidaan purkaa milloin tahansa
  • tilaaminen helpottuu ja varastointi vähenee – voidaan käyttää SKINTOP®-muovitiivisteitä
  • kevyempi ratkaisu
  • helppo ja joustava käyttö.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2011 oli 20,7 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 32 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.