Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » Vantaan Demarinuoret: Tikkurilaan saatava nopeasti kunnollinen nuorisotila

Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Vantaan Demarinuoret: Tikkurilaan saatava nopeasti kunnollinen nuorisotila

Julkaistu: 14.11.2012 klo 18:44
Julkaisija: Sosialidemokraattiset Nuoret ry

Tikkurilan nuorisotilan tilanne on ollut jo pitkään heikko. Nuorisotila Tonttula on liian pieni sekä huonokuntoinen eikä uuden nuorisotilan saaminen ole edennyt. Tikkurilassa nuorten määrä kasvaa jatkuvasti ja lisäksi Tikkurilassa viettää aikaansa paljon nuoria muilta alueilta. ”Nuorisotilan tarve on huutava ja siksi asian suhteen on otettava härkää sarvista”, sanoo Vantaan Demarinuorten puheenjohtajaksi vuodelle 2013 valittu Serveh Khalili.

Nuorisotilan tarve on ollut pitkään tiedossa, mutta päättäjät eivät ole ottaneet asiasta vastuuta. Vantaan Demarinuoret vaatii, että asia nostetaan pöydälle viipymättä. Nuorisotila on matalan kynnyksen ennaltaehkäisevää toimintaa, jolla säästetään tulevaisuuden kustannuksia.

Kaupunki on viestittänyt, että nuorisotila Pajataloon –hanketta ollaan siirtämässä, eikä nuorisotila Tonttulaakaan olla korjaamassa. ”Tämä yhtälö on täysin kestämätön”, Khalili painottaa. Nuoret eivät voi odottaa.

Vantaan Demarinuoret piti syyskokouksensa 7.11.2012.  Puheenjohtajaksi vuodelle 2013 valittiin Serveh Khalili. Hallituksen varsinaisiksi jäseniksi valittiin Janne Eronen, Sonja Pääsukene, Ville Ruotsalainen, Fredrik Wickholm , Kaarlo Kähärä ja Christine Fallenius. Hallituksen varajäseniksi valittiin Hasime Hoti, Faysal Abdi ja Mikko Merelä.

Lisätietoja,
Serveh Khalili