Etusivu » Tiedotteet » Politiikka » SDP julkaisi iPad–sovelluksen

SDP julkaisi iPad–sovelluksen

Julkaistu: 10.08.2012 klo 11:09
Julkaisija: SDP Tiedotus

SDP on suomalaisista puolueista ensimmäisenä julkaisut oman sovelluksen Applen iPad-taulutietokoneelle. Sovellus tarjoaa monipuolisen uutistarjottimen kaikille sosialidemokraattien toiminnasta kiinnostuneille. Sovelluksesta löytyvät SDP:n blogit, videot, sosiaalisen median twiittaukset ja facebook-päivitykset sekä taustamuistioita. Myös eri puolilla Suomea olevat tapahtumatiedot on helppo siirtää sovelluksesta suoraan omaan kalenteriin.

SDP:n iPad–sovellus sisältää myös suoran kanavan vaikuttamiselle. Sovelluksen työpöydältä käyttäjät voivat antaa ideoita SDP:lle tai ilmoittautua esimerkiksi kuntavaaliehdokkaaksi.

Jo aiemmin SDP on julkaissut oman www–sovelluksen matkapuhelimille. Android–käyttöjärjestelmäsovellus taulutietokoneille on selvityksessä. SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen kertoo, että SDP aikoo jatkossakin olla Suomen paras puolue internetin hyödyntämisessä.

SDP:n iPad–ohjelma löytyy Apple Storesta ja se on käyttäjille ilmainen.

Lisätietoja: SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen p. 0407584322 tai viestintäpäällikkö Ismo Kainulainen p. 0505173594

SDP. Kansan edustaja.