Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » Säästöpankit valitsivat Suomen Vahinkovakuutus Oy:n kumppanikseen

Säästöpankit valitsivat Suomen Vahinkovakuutus Oy:n kumppanikseen

Julkaistu: 16.10.2012 klo 09:15
Julkaisija: POP Pankki

Suomen Vahinkovakuutus Oy tuottaa jatkossa Säästöpankeille räätälöidyt vakuutuspalvelut. Vakuutukset tuodaan markkinoille Säästöpankkien oman brändin mukaisella Sp-Vakuutus-nimellä.

Suomen Vahinkovakuutus on solminut merkittävän kumppanuuden ns. white label -vahinkovakuutuspalveluilleen. Yritys tuottaa vahinkovakuutuspalvelut jatkossa POP Pankkien lisäksi myös Säästöpankeille.

Sp-Vakuutuksen valikoimaan kuuluvat kaikki tavallisimmat henkilöasiakkaan tarvitsemat vahinkovakuutuspalvelut, kuten koti-, ajoneuvo-, vene-, matka- ja tapaturmavakuutukset. Sp-Vakuutus lanseerataan vuoden 2013 alkupuolella.

Suomen Vahinkovakuutus rakentaa Säästöpankeille räätälöidyn verkkopalvelun, joka toimii vakuutusten ensisijaisena myyntikanavana. Asioinnin tukena on puhelinpalvelu, reaaliaikainen nettikeskustelukanava (chat) ja sähköposti.

-  Uudenlainen, nykyisten vakuutusyhtiöiden toimintamallit kyseenalaistava lähestymisemme on herättänyt paljon kiinnostusta markkinoilla. Jo ennen palvelujen lanseeraamista meillä on nykyisten sopimustemme puitteissa lähes miljoonan asiakkaan potentiaali, Suomen Vahinkovakuutus Oy:n toimitusjohtaja Pasi Puntari sanoo.

- Suomen Vahinkovakuutuksen meille räätälöimä verkossa toimiva vakuutuspalvelu vahvistaa entisestään asemaamme verkkopalvelujen aktiivisena kehittäjänä suomalaisessa finanssikentässä. Syyskuussa aloitimme Suomen ensimmäisenä pankkina asiakkaiden taloudenhallintapalvelun verkkopankissa (Finanssivahti) ja loppuvuodesta tarjoamme henkilöasiakkaillemme ensimmäisen version mobiiliverkkopankista, josta tulee yksi maan parhaista, Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri kuvaa.

Suomen Vahinkovakuutus Oy on edelläkävijä suomalaisessa vahinkovakuutuskentässä. Yhtiö profiloituu räätälöityjen vakuutuspalvelujen tuottajana yhteistyökumppaneille. Suomen Vahinkovakuutuksen omistaa POP Pankki -ryhmä, jolle vakuutukset tuotetaan POP Vakuutus -brändillä. Yhtiö sai toimiluvan Finanssivalvonnalta vuoden 2012 alussa.

Suomen Vahinkovakuutus Oy:n toimitusjohtaja Pasi Puntari, puh. 0400 429 106, pasi.puntari@suomenvahinkovakuutus.fi

Säästöpankkiliiton toimitusjohtaja Pasi Kämäri, puh. (09) 5480 5240, 0500 688 222, pasi.kamari@suomenvahinkovakuutus.fi

Suomen Vahinkovakuutus Oy tuottaa räätälöityjä vakuutuspalveluja yhteistyökumppaneille. Tuotevalikoimaan kuuluvat kaikki tavallisimmat henkilöasiakkaan tarvitsemat vahinkovakuutustuotteet, jotka liittyvät henkilöihin, ajoneuvoihin tai kiinteistöihin. Yhtiön omistaa POP Pankki -ryhmä. Yhtiö sai toimiluvan Finanssivalvonnalta vuoden 2012 alussa.