Etusivu » Tiedotteet » Pankit ja rahoitus » S-Pankin 2,5 miljoonaa asiakasta voivat nostaa ja tallettaa käteistä 1000 toimipaikan kassalla

S-Pankki

Julkaistu: 25.10.2012 klo 16:41
Julkaisija: S-Pankki

S-Pankin asiakkaat ovat voineet nostaa ja tallettaa S-Etukortilla käteistä rahaa S-ryhmän kauppojen kassoilla koko S-Pankin viisivuotisen historian ajan.

– Palvelu on kasvattanut suosiotaan jatkuvasti ja erityistä kiitosta olemme saaneet mahdollisuudesta tallettaa käteistä, sanoo S-Pankin toimitusjohtaja Pekka Ylihurula.

Palvelu on markkinoiden monipuolisin ja asiakkaalle maksuton, rahan nostaminen tai tallettaminen ei siis edellytä ostamista. Lisäksi asiakas saa tapahtumasta selkeän, erillisen kuitin. S-ryhmän toimipaikkoja, joissa käteisen nostaminen ja tallettaminen on mahdollista, on yli 1 000.

Lähimmän toimipaikan asiakas löytää helposti maksuttoman mobiilisivun avulla osoitteessa m.kateisnosto.fi.

Lisätietoa:
Pekka Ylihurula, toimitusjohtaja, S-Pankki Oy, puh 050 3883 800, pekka.ylihurula@s-pankki.fi

S-ryhmään kuuluva S-Pankki on suomalainen kauppapankki, jolla on yli 2,5 miljoonaa asiakasta. S-Pankki tarjoaa asiakkailleen säästämiseen, maksamiseen sekä hankintojen rahoittamiseen liittyviä palveluja. S-Pankki palvelee asiakkaitaan noin tuhannessa S-ryhmän toimipaikassa ympäri Suomen, verkkopankissa ja puhelinpalvelussa. S-Pankin palvelut on ensisijaisesti suunnattu S-ryhmän osuuskauppojenasiakasomistajille. S-Pankille on myönnetty kotimaisuutta kuvaava Avainlippu-tunnus.