Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » GREENi Live-pelaajaseuranta mukana golfin Dubain DP World Tour Championship’ssä

GREENi Live-pelaajaseuranta mukana golfin Dubain DP World Tour Championship’ssä

Julkaistu: 15.11.2012 klo 08:30
Julkaisija: Viherio Technologies Oy

Oulu, Finland

GREENi golfpalvelut ovat jälleen mukana European Tourin osakilpailussa kuun lopulla. GREENin pelaajaseurantapalvelu palaa golfin ammattilaiskiertueelle: Palvelu debytoi menestyksekkäästi aiemmin tänä vuonna BMW PGA Championship’ssä Englannissa, ja tällä kertaa GREENi suuntaa DP World tour Championship-turnaukseen. Turnaus pelataan Dubaissa Jumerah Golf Estatesin kentällä marraskuun 22.-25. välisenä aikana. Turnauksessa jaetaan palkintorahaa noin 8 miljoonaa dollaria.

Pelaajaseurantapalvelu auttaa yleisöä ja golf faneja löytämään heitä kiinnostavat golfarit laajalta golfkenttä alueelta helpommin.

”Palvelun hyödyt osoittautuivat kiistattomiksi: yleisö saa parempaa palvelua, kilpailuorganisaatio on paremmin ajan tasalla tilanteesta ja palvelu luo myös uudenlaista näkyvyyttä sekä turnauspromoottoreille että sponsoreille”, kertoo Timo Pärkkä GREENista. ”Tämän yleisölle näkyvän puolen lisäksi teemme yhteistyötä European Tourin kanssa mm. pelinopeuden mittaamisessa ja seurannassa – aivan kuten GREENi palvelua hyödynnetään  jo useilla kymmenillä golfklubeilla eri maissa.”

Seurantapalvelu on yleisön käytettävissä mm. useilla kymmenillä näytöillä eri puolilla tapahtuma-aluetta ja näin yleisö tietää tarkasti missä heidän suosikkipelaajansa on golfkentällä ja tämä tekee golfkilpailun seuraamisesta miellyttävämpää. Myös golfammattilaiset tiedostavat palvelun hyödyt. European Tour ammattilainen Peter Lawrie toteaa: ”GREENin avulla tilanne golfkentällä ei ole enää koskaan epäselvä! Se on myös ihanteellinen palvelu golf-turnauksien seuraajille, jotka voivat nyt tarkasti löytää missä heidän suosikkipelaajansa ovat.”

GREENi on suomalainen golfinformaation käsittelyyn erikoistunut pilvipalvelu, johon perustuvia digitaalisia palveluita hyödyntävät mm. golfklubit jo kahdella mantereella.

”Tarkoituksemme on edelleen laajentaa palveluiden kirjoa. Testaamme  jo nyt Dubaissa yhtä uutta mediallisempaa, mm. älypuhelimissa käytettävää palvelua ja testausta laajennetaan Dubain jälkeen. Etsimme uusia testikäyttäjiä piakkoin – joten kannattaa seurata GREENia mm. sosiaalisessa mediassa”, Timo Pärkkä toteaa.

Timo Pärkkä

Marketing Manager, GREENi