Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Acer TravelMate 453: tuottavaa ja turvallista työtä pk-yrityksille

Acer

Acer TravelMate 453: tuottavaa ja turvallista työtä pk-yrityksille

Julkaistu: 23.10.2012 klo 13:30
Julkaisija: Acer

Uusi Acer TravelMate P453 on täydellinen ratkaisu pienille ja keskisuurillle yrityksille, jotka haluavat tietokoneiltaan tuottavuutta, tehokkuutta ja turvallisuutta – ergonomiaa unohtamatta. Acer on hionut uuden TravelMaten ominaisuudet huippuunsa niin, että se ilahduttaa sekä toimistoympäristössä että tien päällä.

Yrityskäytössä turvallisuusseikat ovat äärimmäisen tärkeitä ja Acer ottaa turvallisuuden hyvin vakavasti. TravelMate P453 on varustettu Acer ProShield Security -ohjelmistolla, joka suojaa estää ulkopuolisia pääsemästä käsiksi laitteen tietoihin suojaamalla ne mm. BIOS-salasanalla, TPM-turvapiirillä sekä Intel Anti-Theft -teknologialla. File Shredder -ohjelman avulla tiedostoja ja kansioita on mahdollista tuhota pysyvästi jälkiä jättämättä. Kattavien turvallisuusominaisuuksiensa ansiosta TravelMate P453:n käyttökustannukset pysyvät alhaisina, joten laite on järkevä investointi yrityksille.

Yrityksen oman tietohallinnon kannalta TravelMate P453 pyrkii tekemään arjen mahdollisimman helpoksi. PC Health Center -ohjelmiston kautta päivityksiä on mahdollista ajastaa käynnistymään myös järjestelmän ollessa suljettuna, Software Monitor varoittaa tietoturvahyökkäyksistä, Data Backup & Restore mahdollistaa ajastetun varmuuskopioinnin ja Energy Saver säästää energiankulutuksessa.

TravelMate P453:n mukana toimitetaan Windows 7 Professional -käyttöjärjestelmä, joka on haluttaessa helppoa päivittää myös Windows 8:aan. Kolmannen sukupolven Intel Core -prosessorit ja kehittyneet grafiikkaominaisuudet tarjoavat suoritustehoa ja nopeutta. TravelMate P453:ssa on 15,6-tuumainen LED-valaistu näyttö.

Työkoneen ergonomiaan on panostettu pienintä yksityiskohtaa myöten. Esimerkiksi näppäimistön painikkeiden välit on optimoitu kirjoittamisen helpottamiseksi ja muotoiltu näppäilyvirheiden estämiseksi. Lisäksi Acer FineTouch -näppäimistö on roiskesuojattu yllättäviä vahinkoja vastaan.

Kaikki Acerin yrityskannettavat läpikäyvät alan tiukimmat luotettavuustestit. Niille on lisäksi myönnetty Energy Star- sekä EPEAT Gold Qualification 1 -hyväksynnät merkiksi energiatehokkuudesta ja pitkästä akun kestosta.

Saatavuus: Acer TravelMate P453 on saatavilla heti

Hinnat: Alkaen 799 € (sis. alv.)

Acer Finland Oy

Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager

E-mail: jukka-pekka_korkiakangas@acer-euro.com

Tuotetestit medialle: acer@aleksinkaiku.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian välitä. Acer auttaa ihmisiä löytämään uutta, luomaan ja kasvamaan. Acer on markkinoiden suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (Gartner 2012). Acer Groupissa työskentelee 8000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli noin 12,6 miljardia euroa. Acerin kanavamalli on yhtiön liiketoiminnalle äärimmäisen tärkeässä asemassa. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Acer on Olympialaisten virallinen kumppani. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit
Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Aleksin Kaiku. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@aleksinkaiku.fi