Etusivu » Tiedotteet » Ohjelmistoteollisuus » Acer Aspire 5600U on All-In-One -PC-koneiden design-kuningas

Acer

Acer Aspire 5600U on All-In-One -PC-koneiden design-kuningas

Julkaistu: 05.07.2012 klo 13:30
Julkaisija: Acer

Acer Aspire 5600U on All-In-One -PC-koneiden design-kuningas

Maailman johtaviin tietokonevalmistajiin kuuluva Acer nostaa panoksia All-In-One -koneiden kategoriassa. Vain 35 mm paksuinen Aspire 5600U on todellinen design-helmi.

Läpinäkyvä Aspire 5600U sisältää yksissä kuorissa kovalevyn, Blu-ray -soittimen ja 23-tuumaisen Full HD -kosketusnäytön. Osa Aspire 5600U:n designia ovat myös langattomat hiiri ja näppäimistö, jotka kruunaavat tyylikkään kokonaisuuden. Aspire 5600U on mahdollista asentaa myös seinälle.

Acer Aspire 5600U -tietokone on varustettu Acerin vallankumouksellisilla Instant On ja Always Connect -ominiasuuksilla. Instant On herättää koneen lepotilasta vain 1,5 sekunnissa. Always Connect yhdistää koneen välittömästi verkkoon, jolloin esimerkiksi Facebook-päivitykset ja uudet sähköpostiviestit ovat heti käyttäjän ulottuvilla. Always On -ominaisuuden ansiosta Aspire 5600U:ta on mahdollista ohjata myös etänä, esimerkiksi älypuhelimen välityksellä.

Aspire 5600U:n 23-tuumainen Full HD näyttö tukee 1920x1080 -resoluutiota ja sen vasteaika on vain 5 millisekuntia. Komeaa näyttökokemusta tukee myös audiopuoli: kone on varustettu Dolby Home Theater 4 -äänijärjestelmällä, joka takaa kirkkaan ja häiriöttömän äänentoiston.

Valinnaisina lisävarusteina Aspire 5600U -koneeseen ovat saatavissa Blu-ray -asema, Multi-In-One -kortinlukija sekä TV-viritin. Viihdekäyttöä virkistävät myös koneeseen vakiona sisältyvät HDMI- lähtö- ja tuloliitännät.

Saatavuus: Malliston toimitukset alkavat Q4 2012 aikana
Hinnat: Malliston hinnat vahvistuvat syyskuussa

Acer Aspire 5600U ominaisuudet:

• CPU: Uudet 3. sukupolven Intel Core i3- tai i5 -prosessorit
  • GPU: Nvidia Geforce GT630M -näytönohjain
  • RAM: Jopa 8GB DDR3 1333 MHz So-DIMM
  • Tallenustila: Jopa 1 TB, lisänä saatavilla 20GB SSD
  • Näyttö / resoluutio: 23” Full HD -resoluutio, 16:9 kuvasuhde, 5ms vasteaika, 250 nit:iä, 1920x1080 0Hz
  • Liitännät: 2 kpl USB 3.0 -portteja, 3 kpl USB 2.0 -portteja, Multi-In-One -kortinlukija, kuuloke- ja mikrofoniliitännät, optinen audioportti (TOSLink), Ethernet (RJ-45), HDMI® sisään / ulos
  • Verkko: WLAN, IOAC-tuettu
  • TV-viritin: Dual DVB-T, Hybrid DVB-T, Hybrid ATSC
  • Webcam: 1080p FHD, 2MP
  • Varusteet: Langattomat Acer-näppäimistö ja hiiri

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: jukka-pekka_korkiakangas@acer-euro.com

Acer

Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian välitä. Acer auttaa ihmisiä löytämään uutta, luomaan ja kasvamaan. Acer on markkinoiden toiseksi suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (Gartner 2011). Acer Groupissa työskentelee 8000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli noin 12,6 miljardia euroa. Acerin kanavamalli on yhtiön liiketoiminnalle äärimmäisen tärkeässä asemassa. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Acer on Olympialaisten virallinen kumppani. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.