Etusivu » Tiedotteet » Media » Pistäydy töiden jälkeen newyorkilaisella jazzklubilla

Pistäydy töiden jälkeen newyorkilaisella jazzklubilla

Julkaistu: 10.10.2012 klo 09:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Hotel Havenin yhteydessä toimiva Haven Bar rikastuttaa syksyn iltojaan livemusiikilla. Helsinkiläinen laulaja-lauluntekijä Laura Airaksinen esiintyy Bar Havenissa torstai- ja perjantai-iltaisin 11.–12.10., 18.–19.10. ja 25.–26.10.

Laura Airaksinen soittaa pianolla jazzahtavaa taustamusiikkia Hotel Havenin tunnelmallisissa afterwork-illoissa. Airaksisella on mukanaan vaihtuvia vierailevia artisteja, kuten muun muassa Johanna Almark-Mannila, laulaja ja viulisti.

– Haluamme tuoda Helsinkiin newyorkilaisten jazzklubien intiimin, hienostuneen ja rennon ilmapiirin. Asiakkaamme voivat nyt siemailla takkatulen äärellä juotavaa ja nauttia samalla kansainvälisestä tunnelmasta ja live-taustamusiikista, kertoo ravintolapäällikkö Ossi Ruusunen.

Laura Airaksinen on helsinkiläinen laulaja-lauluntekijä, joka työskenteli seitsemän vuotta toimittajana ja juontajana Yleisradiossa, kunnes omistautui musiikille kuusi vuotta sitten. Hän on soittanut selloa ja pianoa lapsesta lähtien, johtanut a capella -yhtyeitä, laulanut taustoja bändeissä ja sovittanut ja säveltänyt musiikkia laulujen lisäksi kuoroille sekä tanssiteoksiin.

Debyyttialbumiaan Airaksinen levytti lukuisten eri maalaisten muusikoiden kanssa kotikaupungissaan Helsingissä, Fiskarsissa, Tukholmassa ja New Yorkissa, missä hän myös vietti viime kevään pianonsoittoa opiskellen. Englanniksi ja suomeksi julkaistava albumi valmistuu piakkoin.

Bar Haven on täydellinen paikka nauttia rennosta tunnelmasta töiden jälkeen. Lounge-tyylisen baarin juomalista on laaja, sisältäen muun muassa Suomen laajimman rommivalikoiman.

Laura Airaksinen Haven Baarissa 11.–12.10., 18.–19.10. ja 25.–26.10. kello 17–21.

Haven Baari, Unioninkatu 17, 00130 Helsinki. Varaukset ja tiedustelut 09 681 930.

www.hotelhaven.fi

Lisätiedot: