Etusivu » Tiedotteet » Media » Nimitys: Antti Kaiponen Rantapallo Oy:n liiketoimintajohtajaksi

Rantapallo

Nimitys: Antti Kaiponen Rantapallo Oy:n liiketoimintajohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 10.10.2012 klo 13:24
Julkaisija: Rantapallo

Rantapallo Oy:n liiketoimintajohtajaksi on nimitetty 1.10.2012 alkaen Antti Kaiponen (31) Helsingistä.

Kaiponen siirtyy Rantapalloon Tradedoublerin head of affiliate -tehtävistä. Aiemmin hän on työskennellyt Finnmatkojen web sales managerina. Kaiposen kansainväliseen taustaan kuuluu myös matkailun ja liiketoiminnan tutkinto englantilaisesta Birminghamin yliopistosta.

- On hienoa päästä mukaan tekemään Suomen suurinta matkailumediaa ja kehittämään sitä eteenpäin. Työssäni tulen keskittymään siihen, että tuotamme Rantapallon lukijoille loman suunnittelussa hyödyllisiä palveluita ja sisältöä. Tästä hyötyvät samalla myös mainostajamme. Käyttäjät pääsevät kokeilemaan ensimmäisiä työn tuloksia heti tulevien kuukausien aikana, kertoo Kaiponen.

Vuonna 2007 perustettu Rantapallo.fi on suomen suurin matkailuun keskittyvä media. Yksittäisiä kävijöitä on viikoittain yli 160 000 (Google Analytics).

- Matkailualalla ja etenkin sen verkkopuolella menee tällä hetkellä hyvin. Liiketoimintajohtajan rekrytointi tuli ajankohtaiseksi Rantapallon toiminnan laajentumisen myötä, kertoo yrityksen perustaja ja toimitusjohtaja Jani Uljas.

Rantapallo Oy
Jani Uljas, toimitusjohtaja
jani.uljas@rantapallo.fi

Suomen suosituin matkailusivusto Rantapallo.fi tarjoaa kaikki matkailijan verkkopalvelut yhdessä osoitteessa: kohdeoppaat, matkavinkit, alan uutiset, keskustelut, matkablogit sekä monipuoliset matkahaut. http://www.rantapallo.fi