Etusivu » Tiedotteet » Media » Ilmainen Galaxy-puhelinten omistajille: Samsung tarjoaa Angry Birds Space -pelin ilmaiseksi

Julkaistu: 09.03.2012 klo 16:30
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Samsung ja Rovio aloittavat yhteystyön ja julkistavat yhdessä uuden Angry Birds Space -pelin. ​​Samsung ja Rovio juhlistavat uutta kumppanuutta kutsumalla Galaxy-sarjan älypuhelinten omistajat pelaamaan ilmaiseksi.

Samsung ja Rovio tuovat Galaxy-tuoteperheen älypuhelimille 30-tasoisen Danger Zone -kenttäpaketin uudesta Angry Birds Space -pelistä.

Galaxy-puhelinten omistajat voivat ladata Angry Birds Space -pelin kolmen kuukauden ajan ilmaiseksi. Peli on ladattavissa Android Market -sovelluskaupasta 22. maaliskuuta alkaen. Älypuhelimessa on oltava käyttöjärjestelmäversiona Android 2.1 tai uudempi.

Angry Birds Space -pelin uutuushahmo on nimeltään Lazer Bird. Pelin lyömätön superhahmo auttaa vihaisia lintuja supervoimillaan taistelussa ilkeitä vihreitä possuja vastaan. Lyömättömän pelikokemuksen tarjoaa Samsung Galaxy Note, jonka 5,3 tuuman HD Super AMOLED -näyttö ja S Pen -kynä vievät pelaamisen täysin uudelle tasolle. Angry Birds Space esitellään tänään ensimmäistä kertaa South by Southwest Conference & Festivals -tapahtumassa Yhdysvaltojen Austinissa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0400 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta