Etusivu » Tiedotteet » Media » AP24.fi tarjoaa medialle uusia artikkeleita ja kuvia

AP24.fi

AP24.fi tarjoaa medialle uusia artikkeleita ja kuvia

Julkaistu: 22.06.2010 klo 12:36
Julkaisija: AP24.fi

AP24.fi myy journalistien ja asiantuntijoiden artikkeleita ja kuvia median julkaistavaksi. Seuraavaa aineistoa on tuotettu julkaistavaksi:

-Ruotsin syyskuussa pidettävistä vaaleista on tulossa todellinen jännitysnäytelmä. Pitkään Ruotsin politiikkaa ja talouselämää seurannut päätoimittaja Markku Hurmeranta analysoi uutistausta-artikkelissaan vaaliasetelmaa viimeisimpien mielipidetiedustelujen valossa.

-Risto Rumpunen kirjoittaa katolisen huumeiden vieroitushoitoa tarjoavan Cenacolo -veljeskunnan tilan toiminnasta Länsi-Irlannissa. Juttu kertoo elämästä, arjesta ja huumeriippuvuudesta paranemisesta yhteisön tuella. Haastateltavina on paikallisia ihmisiä ja yhteisön jäseniä. Julkaisuoikeus sisältää artikkelin ja kuvat.

-Mika Horellin juttu lentokoneiden suihkumoottoreiden testauksesta turvallisuuden takaamiseksi Yhdysvalloissa. Kuvia.

-Riitta Ahosen mediakasvatukseen liittyvä juttu, jossa lastenpsykologi Riitta Martsola väittää, että vanhemmuuden ja mielenterveyden näkökulmat on ohitettu lapsia ja mediaa koskevassa lakiehdotuksessa. Kuva

AP24.fi on riippumaton JSP Media Oy:n tuottama palvelu, joka välittää medialle toimittajien ja asiantuntijoiden artikkeleita ja kuvia. Palvelun käyttämiseksi median edustajat saavat tunnukset ja pääsevät esikatselemaan materiaalia. Kiinnostavan kohteen löytyessä aineistoon voi ostaa julkaisuoikeuden.
Aineisto myydään jatkuvalla käyttöoikeudella.
Tunnuksia voi pyytää tällä sivulla:http://www.ap24.fi/luo-tunnus.html

Aineisto myydään jatkuvalla käyttöoikeudella.

Palveluun päivittyy uusia juttuja koko ajan. Tarjontaa kannattaa seurata!

AP24.fi
www.ap24.fi