Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Pikavuoro maailman ympäri: reportterihaku käynnissä, viimeinen infotilaisuus sunnuntaina

Rantapallo

Julkaistu: 07.09.2012 klo 11:24
Julkaisija: Rantapallo

Suomalaisbussilla Bangkokista Busaniin

Jo kolme maanosaa nähnyt suomalaisseurue jatkaa maailmanvalloitustaan Thaimaan Bangkokista Etelä-Korean Busaniin 5.12.2012 - 4.2.2013.

Pikavuoro maailman ympäri -info 9.9.2012

Pikavuoron viimeisessä kotimaan infotilaisuudessa käsitellään sekä tulevan talven Aasian-etappia että vuonna 2013 alkavaa matkaa Alaskasta Tulimaahan. Pikavuoron lopullinen tavoite on kiertää kaikki maanosat ja olla maailman ensimmäinen tämän saavuttanut linja-auto.

Infotilaisuuteen ovat tervetulleita paitsi osallistumista suunnittelevat matkustajat, myös median edustajat ja muut projektista kiinnostuneet. Info järjestetää Salon Tilausmatkojen bussissa Helsingin Kampissa sunnuntaina 9.9.2012. Katso tarkka sijainti täältä.

Aikataulu:
17.00 Tietoa Aasian-etapista Bangkokista Busaniin
18.00 Amerikan-etapin etukäteissuunnittelua

Lisätietoa infotilaisuudesta

Talveksi tropiikkiin - reportterihaku käynnissä

Rantapallo.fi-matkailusivusto etsii nyt myös uutta reportteria pitämään kotisohvalaiset ajan tasalla kuljettaja Laineen ja kumppaneiden edesottamuksista. Pikavuororeportteri kulkee mukana koko matkan Thaimaasta Etelä-Koreaan ja välittää kokemuksensa kotimaahan Pikavuoro maailman ympäri -blogin kautta.

Tällä kertaa Pikavuorobussin mukana kulkee myös tv-tiimi, joten luvassa on takuulla unohtumaton talvi Ajokki Royalin kyydissä!

Lisätietoa reportterihausta

Salon Tilausmatkat Oy
Jani Laine, kuljettaja
pikavuorobangkokiin@gmail.com