Etusivu » Tiedotteet » Matkailu » Keskimaalle myyntiin uusi biopolttoaine EkoFlex 85, lehdistötilaisuus 30.11. ABC Palokka

Osuuskauppa Keskimaa

Julkaistu: 28.11.2011 klo 14:10
Julkaisija: Osuuskauppa Keskimaa

Keskimaa Osk aloittaa Palokan ABC-liikennemyymälässä sekä Laukaan ABC-automaattiasemalla EkoFlex E85-polttonesteen myynnin.

EkoFlex E85 on korkeaseosetanolipolttoneste, jota käytetään flexfuel-moottorilla varustetuissa autoissa. Se vähentää autoilun hiilidioksidipäästöjä jopa 80 %.

EkoFlex E85-polttoneste on kotimainen tuote, joka on kehitetty suomalaisiin oloihin. Se sisältää 80–85 % bioetanolia, jota valmistetaan kotimaisesta elintarviketeollisuuden biojätteestä.

Kerromme lisää uudesta polttonestelaadusta keskiviikkona 30.11.2011 kello 11.00 ABC Palokassa lounastapaamisen merkeissä.

Tilaisuuteen osallistuvat Keskimaasta toimialajohtaja Heikki Tervanen sekä ABC-ketjusta kehitysjohtaja Tiina Vehmala-Viksten.

Osallistujille jaetaan paikan päällä uutta polttonestettä koskeva lehdistötiedote.

Tiedote lähetetään tiedotusvälineille myös sähköisessä muodossa keskiviikkona 30.11.2011 kello 11.00.

Tervetuloa

Keskimaa Osk on vähittäiskauppaa sekä matkailu- ja ravitsemiskauppaa ja liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 660 miljoonan euron vuosimyynnillään. Asiakasomistajia on yli 109 000. Keskimaa työllistää noin 1900 keskisuomalaista.