Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Pohjoismaat etunenässä: Suomalaiset saavat Jelly Beanin ajoissa Galaxy S III:een

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 24.09.2012 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Suomalaiset saavat ensimmäisten joukossa Galaxy S III -puhelimiinsa Jelly Bean -lempinimellä kulkevan Android 4.1 -päivityksen.

– Samsung haluaa priorisoida päivityksen pohjoismaisille asiakkaille, sanoo Samsungin Telecom-myyntipäällikkö Mika Engblom.

Samsungin menestyspuhelin Galaxy S III päivittyy Android 4.1:een.  Päivitys tulee ladattavaksi lokakuun alussa. Samsung tietää, että kiinnostus Androidia ja sen uusimpia käyttöjärjestelmäpäivityksiä kohtaan on varsin suuri Pohjoismaissa, siksi pyrimme priorisoimaan maat etusijalle tulevan Android 4.1 -päivityksen suhteen.

– Olemme ylpeä siitä, että meillä on niin osaavia ja omistautuneita asiakkaita Pohjoismaissa, vaikka alue kattaa vain noin yhden prosentin Samsungin kokonaismyynnistä. Haluamme osoittaa asiakkaillemme, että Samsung pitää Pohjoismaita tärkeänä markkina-alueena ja siksi tuomme päivitykset tänne ensimmäisten joukossa, toteaa Engblom.

Ensimmäisen viikolla tulee saataville 10 000 latausta ja viikkoa myöhemmin 50 000 lisää. Kahden viikon kuluessa päivitys on vapaasti ladattavissa kaikille. Jelly Bean tulee ladattavaksi vaiheittain palvelinkuormituksen tasapainottamiseksi.

– Päivityksemme ovat aina erittäin suosittuja. Niiden kautta voimme esitellä käyttäjälle täysin uusia toimintoja, ja tällä kertaa uudistukset ovat varsin onnistuneita, Mika Engblom sanoo.

Jelly Bean tekee Galaxy S III:n käyttökokemuksesta entistä sulavamman ja nopeamman. Uusiin ominaisuuksiin lukeutuu muun muassa se, että kotinäkymän ikonit mukautuvat nyt automaattisesti tarjolla olevaan tilaan. Lisäksi Android 4.1 tuo mukanaan entistä käytettävämmän näppäimistön.

Android 4.1 Jelly Bean tulee Samsung Kies -ohjelmiston kautta ladattavaksi lokakuun alussa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0400 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja System LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki