Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » MPS-Yhtiöt ja Prewise yhdistyvät

Julkaisija: MPS-Yhtiöt

Mediatiedote 20.08.2012

MPS-Yhtiöt ja Prewise yhdistyvät

MPS-Yhtiöt Oy hankkii osake-enemmistön verkkokoulutuspalveluja yrityksille tarjoavasta Prewise Oy:stä ja muutoksen myötä Prewisestä tulee MPS-Yhtiöt Oy:n tytäryhtiö.

MPS:n ja Prewisen yhdistyminen synnyttää markkinoille ainutlaatuisen asiantuntijakokonaisuuden henkilöstölähtöiseen liiketoiminnan johtamiseen ja kehittämiseen. Yhtiöryhmä palvelee asiakkaitaan kokonaisvaltaisesti johtamisen ja muutoksen haasteissa sekä henkilöstön arvioinnissa ja kehittämisessä.

”MPS vahvistuu digitaalisten kanavien huippuosaamisella ja sisällöntuotannolla. Muutos vahvistaa ja tukee kaikkien MPS-konsernin yhtiöiden asemaa yhdessä ja yksittäisinä markkinajohtajina omilla aloillaan. Paikallisen toiminnan lisäksi kansainvälinen toiminta vahvistuu merkittävästi”, sanoo MPS-Yhtiöiden toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja  Marcus Herold. ”Prewise on luonteva osa kasvustrategiaamme, joka tähtää ylivoimaiseen kokonaispalveluun henkilöstöresurssien hallinnassa ja kehittämisessä. Erityistä hyötyä digitaalisen toimintaympäristön osaamisesta on kansainvälisille asiakkaillemme.”

”Molemmista yhtiöistä löytyy vahvaa osaamista, joka tuo erinomaista lisäarvoa asiakkaiden muutoksen hallintaan. Työskentelemme yhdessä asiakkaidemme kanssa osaamisten ja kyvykkyyksien kehittäjänä ja autamme heitä tunnistamaan ihmisten vahvuudet ja oikeat pelipaikat.

Olemme nopeasti tunnistaneet kiinnostavimmiksi kehityskohteiksi yhteisen muutoksen hallintaa tukevan tarjoaman rakentamisen, palvelun laajennukset nykyisille asiakkaillemme sekä rekrytointi- ja valmennuspalveluiden kehittämisen Suomessa ja kansainvälisesti”, sanoo Marcus Herold.

”Prewisen asema vahvistuu alueilla, joissa aiemmin olemme toimineet pääosin kumppanien avulla. Prewisen palvelutarjonta täydentyy MPS:n konsultointiosaamisella, coaching-palveluilla ja esimiesvalmennuksella, mikä tukee mahdollisuuksia päästä asiakkaiden muutosten suunnittelijaksi laajemmalti ja tuottaa kokonaisvaltaisesti suuremman osuuden asiakkaan tarvitsemasta tuesta”, sanoo Prewisen hallituksen puheenjohtaja Iiro Pohjanoksa.

Prewisen palveluksessa on noin 70 asiantuntijaa. Yhdistymisen jälkeen MPS-konsernin henkilöstö kasvaa noin 200 henkeen. Prewise Oy:n toimitusjohtajana jatkaa Timo Raaska. Prewise jatkaa liiketoimintaansa omalla brändillään osana MPS-konsernia. Prewisen pääomistajat Timo Raaska ja Iiro Pohjanoksa tulevat järjestelyn myötä MPS-Yhtiöt Oy:n osakkaiksi ja Pohjanoksa toimii jatkossa myös MPS-Yhtiöt Oy:n hallituksessa.

Lisätietoja

MPS-Yhtiöt Oy, Marcus Herold, toimitusjohtaja, hallituksen puheenjohtaja, Senior Partner
puh. +358 400 666 663, marcus.herold@mps.fi

Prewise Oy, Iiro Pohjanoksa, hallituksen puheenjohtaja, Senior Consultant, Senior Partner