Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Innovatiivinen tietokonenäyttö: Näyttö, jonka voi kytkeä tietokoneeseen langattomasti

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 12.05.2011 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin uusi Hub Monitor -tietokonenäyttö on ratkaisu työpöydän kaapelisotkulle. Samalla työpisteesi telakointiasemana toimiva näyttö yhdistyy langattomasti tietokoneeseen, ja ainoa tarvittava kaapeli on virtajohto. Hub Monitor -näyttö sopii kannettavaan tietokoneeseen ja pöytäkoneeseen. Ainoa vaatimus on, että koneet ovat näytön läheisyydessä. Näyttö kytkeytyy automaattisesti ja työnteon tai pelaamisen voi aloittaa välittömästi ilman näyttökaapeleiden virittelyä. Hub Monitor -näyttö on uusin lisäys Samsungin johtavaan näyttövalikoimaan.

Televisioiden ja matkapuhelinten kehityksessä on tapahtunut huikeasti viime vuosina, ja yhtä vauhdikkaasti on mennyt eteenpäin näyttötekniikan kehitys. Samsung Hub Monitor rikkoo vanhoja käsityksiä ja tarjoaa uuden vallankumouksellisen näyttötekniikan, joka mahdollistaa langattoman kuvansiirron.

Kun tietokone ja Hub Monitor -näyttö on kertaalleen kytketty langattomasti toisiinsa, tunnistavat ne jatkossa toisensa automaattisesti. Tuot vain kannettavan tietokoneesi Hub Monitorin läheisyyteen, jolloin töiden tekeminen, facebookkaaminen tai pelaaminen voi alkaa heti, ilman säätöä ja virittelyä. Näyttö löytää oikean kuvakoon automaattisesti, eivätkä sen kuvanlaatu ja vasteaika kärsi.

Älykäs ja joustava

Kuvanlaatu on asia, jonka ansiosta Samsung on maailman johtava näyttöjen valmistaja. Langattomasti toimiva Hub Monitor ei ole poikkeus tähän. Näytön kontrasti, miellyttävät värit ja nopea kahden millisekunnin vasteaika ovat ilo silmälle. Hub Monitorissa on kaksinivelinen säädettävä jalusta, jonka avulla näyttö voidaan säätää haluttuun katselukorkeuteen ja -kulmaan.

Hub Monitor on myös ympäristöystävällinen näyttö. Laitteessa on automaattinen virrankatkaisu sekä useita virransäästötiloja, joista valita. Näytön energiaa säästävät ominaisuudet säästävät luontoa ja lompakkoa.

Tekniset tiedot: Hub Monitor (C27A750X) -näyttö yhdistyy langattomasti tietokoneeseen. 27” LED-taustavalaistu näyttö (16:9), jonka resoluutio on 1920x1080. Vasteaika 2 ms, kontrasti 5 000 000:1, 300 cd/m2 ja katselukulma 170/160 astetta. Sisäänrakennettu USB-hub, jossa USB 3.0 -tuki. Suomenkieliset valikot. Paino 5,2 kg. Saapuu kauppoihin toukokuun aikana, suositushinta 599 euroa.

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, ossi.luoma@samsung.fi, p. 0 40 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja kahdeksalla eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki