Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Heli Timonen nimitetty avainasiakaspäälliköksi Suomela-lehteen

Suomela

Heli Timonen nimitetty avainasiakaspäälliköksi Suomela-lehteen

Nimitys.
Julkaistu: 27.08.2012 klo 09:15
Julkaisija: Suomela

KTM Heli Timonen (31) on nimitetty Bonnier-konserniin kuuluvan Suoramedia Oy:n julkaiseman Suomela-lehden ja –verkkosivuston avainasiakaspäälliköksi vastuualueenaan mediatoimisto asiakkuudet. Timonen siirtyi Suomelaan Mediaplanet  Oy:n projektipäällikön tehtävistä.

Suomela-lehteä ja Suomela.fi-sivustoa julkaiseva Suoramedia Oy kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan mediakonserni Bonnier Ab:hen. Seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvä Suomela-lehti on Suomen suurin asumisen, rakentamisen ja puutarhan erikoislehti. Lehden lukijamäärä on 1,2 miljoonaa (KMT 2011) ja Suomela.fi-sivustolla käy viikoittain noin 50.000 eri kävijää. www.suoramedia.fi

Petteri Nikkanen, myyntijohtaja

Heli Timonen, avainasiakaspäällikkö

Suomela-lehteä ja Suomela.fi-sivustoa julkaiseva Suoramedia Oy kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan mediakonserni Bonnier Ab:hen. Seitsemän kertaa vuodessa tänä ja myös ensi vuonna ilmestyvä Suomela-lehti on Suomen suurin asumisen, rakentamisen ja puutarhan erikoislehti. Lehden lukijamäärä on lähes 1,195 miljoonaa (KMT 2011) ja Suomela.fi-sivustolla käy viikoittain noin 50 000 eri kävijää.