Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Ainoastaan 97 grammaa: Samsung Galaxy Pocket – Pieni älypuhelin, suuri sydän

Ainoastaan 97 grammaa: Samsung Galaxy Pocket – Pieni älypuhelin, suuri sydän

Julkaistu: 06.03.2012 klo 14:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Samsung laajentaa puhelinvalikoimaansa kompaktin kokoisella älypuhelimella. Galaxy Pocketissa yhdistyvät hyvä suorituskyky ja edullinen hinta.

Samsungin pienin Android-puhelin on nimeltään Galaxy Pocket. Se on täydellinen puhelin pieneen käteen, mutta sopii myös ihmisille, jotka haluavat kompaktin kokoisen älypuhelimen. Puhelin on 12 millimetriä ohut ja se painaa vain 97 grammaa. Siinä on 2,8 tuuman kosketusnäyttö, ja puhelinta vauhdittaa nopea 832 MHz:n suoritin. Laskentateho tekee Galaxy Pocketista uniikin omassa hintaluokassaan.

Musiikkia, kuvia ja videota voi tallentaa laitteen 3 gigatavun sisäiseen muistiin. Lisäksi se tukee MicroSD-kortteja aina 32 gigatavuun asti. Puhelimessa on kahden megapikselin kamera, joka tallentaa videokuvaa 320x240 pikselin tarkkuudella. Musiikkia voi kuunnella radiosta, puhelimen muistista tai suoratoistona netistä. Sovelluksia, kuten navigointiohjelman voi ladata Android Market -sovelluskaupasta.

Tekniset tiedot: Galaxy Pocket:ssä on 2,8 tuuman LCD-näyttö, jonka tarkkuus on 240x320 pikseliä. Laitteessa on 832 MHz:n suoritin ja Android 2.3 -käyttöjärjestelmä. Siinä on kahden megapikselin kamera, joka tallentaa videokuvaa 320x240 pikselin tarkkuudella (15 fps). Muita ominaisuuksia: Bluetooth, USB, WiFi, kolme gigatavua sisäistä muistia ja MicroSD-korttipaikka, jossa tuki 32 gigatavuun asti. FM-radio, GPS, digitaalinen kompassi. 103,7 x 57,5 x 12 mm, paino 97 grammaa, akku 1300 mAh. Galaxy Pocket tulee myyntiin keväällä, ja sen suositushinta on noin 129 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.