Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » LIIKENNETIEDOTE: Kolmen messutapahtuman viikonloppu alkaa Tampereella

Tampereen Messut

LIIKENNETIEDOTE: Kolmen messutapahtuman viikonloppu alkaa Tampereella

Julkaistu: 04.10.2012 klo 16:24
Julkaisija: Tampereen Messut

Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa järjestetään perjantaista sunnuntaihin 5.–7.10.2012 kolmen messutapahtuman viikonloppu, joka lisää liikennettä Tampereen läntisen kehätien, Sarankulman, Härmälän ja Hatanpään alueella. Etenkin perjantaina klo 16–18 välisenä aikana alueella liikkuvia pyydetään varaamaan enemmän aikaa matkantekoon.

Kodin sisustamisen ja kunnostamisen Asta Koti-messut, taidehankintojen ja -harrastamisen tapahtuma Tampereen Taidemessut ja keräilyesineiden osto- ja myyntitapahtuma Keräily ovat avoinna perjantaista sunnuntaihin klo 10–17.

Ilmainen bussikuljetus Tampereen keskustasta

Messujärjestäjä suosittelee messuvieraita käyttämään julkisia liikennevälineitä. Messuvieraille on järjestetty kaikkina messupäivinä ilmainen bussikuljetus messuille Tampereen keskustasta Keskustorilta. Perjantaina ja sunnuntaina bussikuljetukset lähtevät Vanhan kirkon edestä. Ennakkotiedoista poiketen lauantaina bussikuljetukset lähtevät Aleksis Kiven kadulta, linjan 24 pysäkiltä Keskustorin Vapaa Valintaa vastapäätä.

Lähtö- ja paluupysäkki: Tampereen Keskustori (Vanhan kirkon edestä / Aleksis Kiven katu, linjan 24 pysäkki, Keskustorin Vapaa Valintaa vastapäätä):

• Aikataulut kaikkina messupäivinä:

- Bussikuljetukset messuille klo 9.30 alkaen tunnin välein, lähdöt aina puolelta. Viimeinen bussi lähtee klo 15.30.

- Paluukuljetukset keskustaan klo 10.00 alkaen tunnin välein, lähdöt aina tasalta. Viimeinen bussi lähtee klo 17.00.

Messujärjestäjä suosittelee käyttämään bussikuljetuksia – pysäköintipaikkoja rajoitetusti

Maksuttomien bussikuljetusten lisäksi Tampereen joukkoliikenteen maksulliset linjat 1 ja 7 liikennöivät Tampereen Keskustorilta Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen (aikataulut.tampere.fi).

Lisäksi Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen pysäköintialueella on runsaat 3000 pysäköintipaikkaa. Pysäköinti alueella on maksullinen (6 euroa ulkona maksettaessa, 4 euroa sisällä maksettaessa).

Tarkempi messuinfo ja ajo-ohjeet osoitteessa www.astakoti.fi (Messuinfo).

Lisätietoa messuista, lippujen hinnoista ja kuljetuksista löytyy tapahtumien nettisivuilta kohdasta Messuinfo: www.astakoti.fi, www.tampereentaidemessut.fi, www.kerailymessut.fi. Median akkreditoituminen messutapahtumaan osoitteessa: www.astakoti.fi (Media).

LISÄTIEDOT: www.astakoti.fi, www.tampereentaidemessut.fi, www.kerailymessut.fi

Tampereen Messut Oy, www.tampereenmessut.fi
Tanja Järvensivu, viestintäpäällikkö, p. 0207 701 205, 050 536 8133, tanja.jarvensivu@tampereenmessut.fi
Meri Mattila, viestintäassistentti, p. 0207 701 242, 0400 914 877, meri.mattila@tampereenmessut.fi