Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Fleet Innovation jatkaa vahvaa kasvuaan yritysautomarkkinoilla

Fleet Innovation jatkaa vahvaa kasvuaan yritysautomarkkinoilla

Julkaistu: 16.03.2010 klo 10:00
Julkaisija: ePressi

Suomalainen yritysautojen kokonaispalveluja tarjoava Fleet Innovation Oy jatkaa vahvaa kasvuaan markkinoilla ja rekrytoi lisää ammattilaisia. Yhtiön toimitusjohtajan Jukka Aromaan mukaan kustannustehokas tapa toimia markkinoilla on otettu hyvin vastaan.

- Olemme kyenneet kasvattamaan markkinaosuuttamme kilpailuilla markkinoilla. Viime vuoden aikana osa rahoitusyhtiöistä päätti vetäytyä hallinnointimarkkinoilta, me sen sijaan huomasimme palvelujemme tarpeen ja kysynnän kasvavan. Samaten huoltoleasing on selkeästi käännekohdassa. Vanhat mallit ja tavat toimia eivät ole nykypäivää, sanoo toimitusjohtaja Jukka Aromaa Fleet Innovationista.

Fleet Innovationin yritysautojen ulkoistuspalvelu tarkoittaa muun muassa sitä, että jokainen huoltoleasing-hankinta kilpailutetaan. Huoltoleasing-rahoitukselle on myös kustannustehokkaita vaihtoehtoja ja yhtiö onkin vaihtoehtoisten rahoitusmallien edelläkävijä. Rahoitusvaihtoehtojen lisäksi Fleet Innovationin toimintamalliin kuuluvat yritysautojen hankintaan, käyttöön ja seurantaan liittyvät muut palvelut, kuten mm. vakuutukset, maksukortit  ja sijaisautot.

- Meille asiakkaan etu ja kustannustehokkuus ovat toimintamme ydin. Asiakkaillemme olennaista on, että pystymme yhdessä valitsemaan kuhunkin tilanteeseen parhaiten sopivan ratkaisun ja hyödyntämään monipuolisen markkinan mahdollisuudet lisäämättä asiakkaan resurssitarvetta, Aromaa sanoo.

Jori Paukkonen myyntiryhmän johtoon

Yhtiö onkin rekrytoinut lisää alan osaajia riveihinsä. Uudeksi myyntiryhmän johtajaksi ja partneriksi on kutsuttu Jori Paukkonen, jolla on yli kymmenen vuoden kokemus muun muassa Volvo Rahoituksesta, ALD Automotivesta ja Easy Km:stä  Hän aloittaa tehtävässään maaliskuun 15.päivänä.

- Toimitusjohtaja Jukka Aromaa, Fleet Innovation Oy, 09- 6898 8462
jukka.aromaa@fleetinnovation.fi

Fleet Innovation Oy
Fleet Innovation Oy on suomalainen, autoalan kokonaispalveluja tarjoava yhtiö. Yhtiö perustettiin vuonna 2007 ja sen asiakkaina ovat tällä hetkellä muun muassa Tieto, SAP ja Kuntarahoitus. Yhtiö hallinnoi yli 2000 yritysauton kantaa.
www.fleetinnovation.fi