Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wi-Fillä varustettu digipokkari: Samsung EX2F:lla on valovoimaa

Samsung Electronics Nordic

Wi-Fillä varustettu digipokkari: Samsung EX2F:lla on valovoimaa

Julkaistu: 10.07.2012 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung esittelee uuden kompaktidigikameran, jossa on sisäänrakennettu Wi-Fi, valovoimainen optiikka ja kääntyvä näyttö.

Samsung EX2F on Samsungin uusi, älykäs kompaktidigikamera, jossa on sisäänrakennettu WiFi-tuki. Pienikokoisessa kamerassa on kestävä magnesium-runko, joka suojaa kameran sisäosan uutuustekniikkaa iskuilta ja kolauksilta. Pieni ja kevyt kamera on ihanteellinen harrastajakuvaajien lisäksi myös vaativammallekin kuvaajille.

Monella tavalla älykäs
Kameralla otetut kuvat voi siirtää langattomasti yhdellä napin painalluksella tietokoneen kovalevylle, vaikkapa jo kuvausreissulta kotiin tultaessa. Kuvia ja videoita voi jakaa kamerasta suoraan Facebookiin, Picasaan tai vaikka ystävälle sähköpostitse. Kameroissa on myös Microsoftin SkyDrive-pilvipalvelun tuki, jonka avulla kuvat voi ladata suoraan internet-pohjaiselle tallennustilalle. Lisäksi Android-älypuhelinta voi käyttää livekuvallisena kaukolaukaisijana jopa 20 metrin etäisyydeltä kamerasta.

Veitsenteräviä kuvia myös hämärässä
EX2F:n f1.4-optiikka tekee siitä kaikkien aikojen valovoimaisimman digikompaktikameran. Telepäässäkin suurin aukko on peräti f2.4. Kameralla saa otettua veitsenteräviä kuvia, jopa hyvin hämärässäkin valossa. Still-kuvien lisäksi kameralla voi kuvata videota Full HD -tarkkuudella. Kamerassa on myös kirkas ja kääntyvä kolmen tuuman Amoled-näyttö ja Samsungin älykäs käyttöliittymä.

EX2F on uudenaikainen digikompaktikamera, jossa on sisäänrakennettu Wi-Fi-tuki,12,4 megapikselin BSI CMOS -kenno, f1.4-2.4 huippuvalovoimainen, 3,3-kertainen optinen zoom, joka vastaa kuvakulmaltaan 24-80mm kino-optiikkaa. ISO 80~3200 (6400~12800) ja Full HD -videokuvaus (1080p/30fps). Kamerassa on kääntyvä kolmen tuuman Amoled-näyttö. Mitat: 111,9 x 62,0 x 28,9 millimetriä. Paino: 294,3 grammaa. Lisälaitteena saatavana optinen etsin, ulkoinen mikrofoni ja lisäsalama. Samsung EX2F tulee kauppoihin syyskuussa ja sen suositushinta on 429 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Jim Hakola, Key Account Manager AV, jim.hakola@samsung.fi, p. 040 8383 800

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, p. 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki