Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » OlutHuoneiden marraskuun hanaolut: Köstritzer Schwarzbier 4,8 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden marraskuun hanaolut: Köstritzer Schwarzbier 4,8 %

Julkaistu: 31.10.2012 klo 02:00
Julkaisija: HOK-Elanto

HOK-Elannon OlutHuoneiden marraskuun hanaoluena tarjotaan saksalaista schwarzbieriä. Persoonallinen olut on luonteeltaan paahtunut, monimuotoinen ja kuivahko lager, jossa on kahvin ja tumman suklaan aromeita.

Thüringenin osavaltiosta, pienestä Bad Köstritzin kaupungista OlutHuoneiden hanoihin saapuva olut edustaa hieman harvinaisempaa schwarzbier-tyyliä, joka poikkeaa tavanomaisemmasta tummasta lagerista paahtuneemmalla ja kuivemmalla maullaan.

Schwarzbierien valmistuksessa käytetyt hyvin tummaksi paahdetut maltaat antavat olueen kahvin ja tumman suklaan aromeja. Stouteista ja porttereista tutut lakritsin ja savun häivähdykset tuovat olueen lisää monimuotoisuutta. Köstritzeria voidaan pitää hyvällä syyllä lajityyppinsä mittapuuna ja OlutHuoneissa vieraileville onkin marraskuussa tarjolla todella laadukasta juotavaa.

Köstritzer Schwarzbier on tarjolla HOK-Elannon OlutHuoneissa marraskuun ajan 0,5 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi