Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Heaven’s Basement esiintyy Helsingissä The Circuksessa 9.11.2012 yhdessä Seetherin kanssa

Julkaistu: 05.11.2012 klo 10:54
Julkaisija: Red Bull

Red Bull Recordsin suosittu artisti HEAVEN’S BASEMENT esiintyy Helsingissä yökerho The Circuksessa 9.11.2012 osana bändin Euroopan ja Englannin syksyistä kiertuetta. Bändi esiintyy kuuluisan Seetherin lämppärinä soittaen tulevan debyyttialbuminsa tuotantoa.

Liput ovat nyt myynnissä osoitteessa http://www.tiketti.fi/

Heaven’s Basementissa ovat mukana vokalisti Aaron Buchanan, basisti Rob 'Bones' Ellershaw, kitaristi Sid Glover sekä rumpali Chris Rivers.

Heaven’s Basement on tällä hetkellä yksi Englannin lupaavimmista uusista bändeistä. Kerrang! kehui bändiä "Uskomattomaksi", ja se on jo päässyt esiintymään kovien nimien kanssa kuten Papa Roach, Shinedown, Buckcherry, Theory of a Deadman ja Black Stone Cherry. Heaven’s Basement oli lisäksi mukana Sonisphere- ja Download-festareilla.

Bändin ensimmäinen, omajulkaisuna tuotettu Unbreakable, sai sekä yleisöltä että kriitikoilta loistavan vastaanoton. Heaven’s Basement työstää tällä hetkellä virallista debyyttialbumiaan Red Bulls Recordsille yhteistyössä tuottaja John Feldmannin kanssa (The Used, Papa Roach, Black Veil Brides). Debyyttilevy tulee julkaisuun 2013 alkuvuodesta.

Lisäinfoa Heaven’s Basementista online:

Virallinen kotisivu: http://www.heavensbasement.com
Facebook: http://www.facebook.com/heavensbasement
Twitter: http://twitter.com/heavensbasement
YouTube channel: http://www.youtube.com/heavensbasement
Red Bull Records: http://www.redbullrecords.com

Red Bull Media House
Red Bull Media House on globaali mediayritys, joka luo kiehtovaa urheilu-, kulttuuri- ja lifestyle-mediasisältöä ja jakaa sitä eri ympäristöissä. Red Bull Media Housen mediasisältö on optimoitu kaikkeen mediaan aina täysimittaisista elokuvista, televisio-ohjelmista, printeistä digitaaliseen sisältöön ja peleihin. Lisätietoja löydät sivulta www.redbullmediahouse.com.