Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Galaxy S II nyt sekä mustana että valkoisena: Samsungin menestysluuri hohtaa valkoisena

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 12.09.2011 klo 14:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin älykäs kosketusnäyttöpuhelin Galaxy S II tulee nyt markkinoille valkoisena. Uusi valkoinen versio täyttää nirsoimmatkin vaatimukset tyylin ja tehokkuuden suhteen säilyttäen samalla keveytensä ja nopeutensa. Galaxy S II on ollut myyntimenestys jo tähän asti, ja valkoisena se saa lisää tuulta siipiensä alle.

Samsungin nopea älypuhelin Galaxy S II valaisee valkoisena harmaimmankin arkipäivän. Kuva kookkaalla 4,3 tuuman näytöllä on veitsenterävä. Vaikka laite on kevyt ja vain 8,49 mm ohut, se tuntuu kädessä miellyttävän tukevalta. Muotoilu on myös ergonomisesti onnistunut, joten laitteesta saa hyvän otteen.

– Asiakkaillamme on nyt varaa valita. Hienostuneen, tyylikkään valkoisen ja rouheamman mustan ystävät löytävät kumpikin oman Galaxy S II:n, sanoo Samsungin telecom-tuotteiden Suomen myyntipäällikkö Mika Engblom.

Samsung toi kosketusnäytöllisen Galaxy S II -älypuhelimen markkinoille viime keväänä ja siitä tuli nopeasti myyntimenestys. Sitä myytiin 85 päivässä viisi miljoonaa kappaletta. Se sai myös EISA-palkinnon 50 eurooppalaiselta kodinelektroniikkalehdeltä vuoden matkapuhelimena. Perusteluissa mainittiin, että Galaxy S II kädessäsi voit tehdä mitä tahansa. Myös pohjoismainen lehdistö on ylistänyt puhelinta.

Sähköposti, Facebook, Twitter ja Swype samassa paikassa
Galaxy S II tekee yhteydenpidosta ystäviin ja kylänmiehiin yksinkertaista. Puhelimen osoitemuistio kommunikoi muun muassa sähköpostin, Facebookin ja Twitterin kanssa ja kaikkien niiden sisällöt ja päivitykset kerääntyvät samaan paikkaan nimeltä Social Hub. Myöskään kameraintoilija ei pety, koska Galaxy S II:ssa on kahdeksan megapikselin kamera, joka kuvaa full HD -videota. Swype nopeuttaa tekstiviestien kirjoittamista. Siinä sormi vain pyyhkäisee kirjainten yli eikä näppäimiä tarvitse painaa.

Puhelimen suorituskyky ei kärsi, vaikka käyttäjä kuuntelisi musiikkia samalla kun katselee kuvia tai lähettelee viestejä tutuille. Tästä voi kiittää käyttöjärjestelmä Android 2.3:a ja 1,2 gigahertsin tuplaydinprosessoria, jotka takaavat puhelimelle nopeat sydämenlyönnit ja jopa 21 Mt/s latausnopeuden.

Tekniset tiedot: Galaxy S II on kosketusnäyttöpuhelin, jossa on 4,3 tuuman super AMOLED plus -näyttö (480 x 800 pikseliä). Mitat: 125,3 x 66,1 x 8,49 millimetriä. Paino: 117 grammaa. Etupuolen kamerassa kaksi megapikseliä, takapuolen kamerassa kahdeksan megapikseliä ja led-salama, sopii myös videopuheluihin. Videokamera on full HD (1920 x 1080 pikseliä). Kirjoittamista nopeuttava Swype-tekstinsyöttö. Android 2.3, käyttöliittymä TouchWiz. 1,2 gigahertsin tuplaydinsuoritin, 16 gigatavun sisäinen muisti. Mobiili laajakaista (hspa+) tukee 21 Mt/s tiedonsiirtonopeutta. Flash 10.2. Wifi 802.11/n ja AllShare. Akku: 1 650 mAh. Saatavana mustana ja valkoisena syyskuun puolivälissä. Suositushinta 599 €.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, telecom, mika.engblom@samsung,fi

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki