Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Coffee House tuo iPadit kahviloihin

Coffee House tuo iPadit kahviloihin

Julkaistu: 29.08.2012 klo 09:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

S-ryhmän Coffee House -kahvilat tuovat ensimmäisenä Suomessa iPad-laitteet asiakkaiden käyttöön. Ensimmäisessä vaiheessa tabletit tulevat Helsingin WTC:n ja Porvoon Taidetehtaan kahviloihin. IPadeissa on luettavissa useita lehtiä mm. Helsingin Sanomat ja Image, ja Angry Birds Space -peli.

Helsingin WTC:n ja Porvoon Taidetehtaan Coffee Houseissa voi syyskuusta alkaen lukea päivän lehdet perinteisten paperilehtien lisäksi myös iPad-versioina. Luettavissa ovat Helsingin Sanomat, viikkoliite Nyt, Kuukausiliite, Ilta-Sanomat, Taloussanomat, Hufvudstadsbladet sekä Image ja Mondo.

Tulevaisuudessa iPadeja saatetaan nähdä useammissakin kahviloissa. ”Kahden kahvilan pilottijakso kestää kolme kuukautta, jonka jälkeen arvioimme jatkon”, kertoo Coffee Housen Brand Manager Tommi Harju. ”Olemme kyllä jo varautuneet tuomaan iPadit asiakkaidemme käyttöön kaikissa Coffee Houseissa.”

IPadien tuomista kahviloihin Harju pitää perusteltuna. ”Haluamme myös olla mukana kehityksessä – monet asiakkaamme ovat jo nyt tottuneita iPadien käyttäjiä. Sähköisistä lehdistä ei myöskään synny jätettä, mikä meille on merkittävä asia. Paperilehdet menevät kahviloissa nopeasti huonoon kuntoon, kun niitä luetaan paljon. Tabletissa tätä ongelmaa ei ole”, summaa Harju iPad-lehtien hyviä puolia.

Lehtien lisäksi laitteilla voi pelata Rovion Angry Birds -pelin uusinta Angry Birds Space -versiota. Laitteissa on myös yhteys sosiaaliseen mediaan ja tietoja Coffee Housen tuotteista ja tarjonnasta. Asiakkailla on tablettien kautta mahdollisuus osallistua iPad-tarjonnan kehittämiseen antamalla palautetta ja osallistumalla kyselyihin. IPadin saa käyttöönsä kahvilan kassalta henkilöllisyystodistusta vastaan.

Tommi Harju
Brand Manager, Coffee House
SOK Ravitsemiskaupan ketjuohjaus
tommi.harju@sok.fi

www.coffeehouse.fi

Coffee House on S-ryhmän valtakunnallinen kahvilaketju, johon kuuluu 28 kahvilaa Suomessa ja yksi Tallinnassa. Se panostaa toiminnassaan vastuullisuuteen, laatuun ja monipuolisuuteen. Coffee House -kahvilat työllistävät noin 250 henkeä.