Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Pneumatiikkaa Raaseporista Rovaniemelle

Pneumatiikkaa Raaseporista Rovaniemelle

Julkaistu: 26.08.2011 klo 10:09
Julkaisija: Specma Oy

Specma Hydraulic Oy ja Norgren Finland Oy ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen Norgrenin pneumatiikkatuotteiden myynnistä ja markkinoinnista. Yhteistyö kattaa jälkimarkkinat Suomessa.

Specmalla on yli 40 toimipaikkaa käsittävä omista ja yrittäjävetoisista toimipaikoista muodostuva HydroPiste – ketju. Ketjun tuotevalikoimaan ovat kuuluneet Specman osalta pääasiassa hydrauliikkatuotteet. Tärkeimpiä tuotteita on liikkuvan kaluston seisokkikuluja alentava nopea letkuasennelmapalvelu.

Specman omissa toimipisteissä Espoossa, Tampereella, Turussa ja Rovaniemellä varastoidaan nyt Norgren pneumatiikkatuotteita. Tavoitteena on mahdollistaa HydroPiste -ketjun avulla nopea paikallinen saatavuus yleisimmille pneumatiikkatuotteille. Specmalla on vastaavasta yhteistyöstä Norgrenin kanssa Ruotsissa jo noin kymmenen vuoden kokemus.

Specma Hydraulic on johtavia hydrauliikka-alan yrityksiä Pohjoismaissa. Liiketoimintaa on lisäksi myös Baltian, USAn, Kiinan, Venäjän, Puolan sekä Brasilian markkinoilla. Specma kehittää, valmistaa ja markkinoi sovelluskohtaisia hydrauliikkajärjestelmiä maailmanlaajuisille markkinoille sekä tarjoaa laajan valikoiman hydrauliikka-, pneumatiikka- ja johdinkomponentteja teollisuudelle ja jälkimarkkinoille.
Jälkimarkkinoita varten toimintaa on yli sadalla paikkakunnalla sisältäen laajalle levinneen letkuasentamoiden verkoston: Ruotsissa SlangSnabben, Suomessa HydroPiste ja Tanskassa HydraulPunkten.

Norgren on kansainvälinen yritys, joka kehittää ja tarjoaa pneumatiikka- sekä virtauksen hallinnan tuotteita ja ratkaisuja. Norgren tunnetaan yrityksenä, joka voi komponenttien lisäksi tarjota myös järjestelmäosaamista ja globaalia kumppanuutta yritystoiminnan kehittämisessä.

Liiketoimintajohtaja Esko Välimäki
p. 020 7509 220, esko.valimaki@specmahydraulic.fi