Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » NIMITYS, Kari Jussila on nimitetty EMC Talotekniikka Suomi Oy:n Pohjois-Suomen uudeksi aluejohtajaksi

EMC Talotekniikka

Nimitys.
Julkaistu: 12.11.2012 klo 13:23
Julkaisija: EMC Talotekniikka

Insinööri Kari Jussila on nimitetty EMC Talotekniikka Suomi Oy:n Pohjois-Suomen uudeksi aluejohtajaksi 1.11.2012 alkaen.

Kari Jussila nimitettiin 12.4.2012 EMC Talotekniikka Suomi Oy:n Pohjois-Suomen tekniset palvelut -yksikön johtajaksi. Kari Jussila toimi aiemmin Are Oy:n Kiinteistöpalveluiden Pohjois-Suomen aluejohtajana. Jussila raportoi konsernin toimitusjohtaja Kimmo Liukkoselle ja kuuluu konsernin johtoryhmään.

EMC Talotekniikka Oy on monipuolisia talotekniikan palveluja tuottava valtakunnallinen konserni. Se muodostui vuonna 2007, kun merkittäviä alueellisia yhtiöitä liitettiin yhteen. Niistä vanhimmat on perustettu 1925.
Yrityksen liikevaihto vuonna 2011 oli 72 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 500. Osaaminen muodostuu neljästä liiketoimintayksiköstä, jotka ovat talotekniikka, linjasaneeraus ja korjausrakentaminen, tekniset palvelut sekä asiantuntijapalvelut ja tuotteet. Konserniyhtiöiden palkittuja innovaatioita vuonna 2009 olivat esivalmisteratkaisut Tee Parannus -ohjelmassa sekä Vuoden putkiremonttikisan voitto. www.emctalotekniikka.fi

EMCn talotekniikka-liiketoiminta tarjoaa luotettavan ja vastuullisen yhteistyökumppanin, kun halutaan parantaa kiinteistön energiankulutuksen hallintaa tai muuten rakentaa ja kehittää toimintaympäristön laatua ja tehokkuutta. Talotekniikan KVR-projektit, LV-, IV- ja sähköprojektit, turva- ja telejärjestelmät sekä liike- ja toimistotilojen ja teollisuuskiinteistöjen talotekninen korjausrakentaminen toteutetaan tehokkaasti ja laadukkaasti.