Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » KUTSU:Tervetuloa Valtion virastotalon harjannostajaisiin Turkuun ja tutustumaan uudistettaviin tiloihin

Senaatti-kiinteistöt

Kutsu.
Julkaistu: 06.09.2012 klo 11:06
Julkaisija: Senaatti-kiinteistöt

Senaatti-kiinteistöillä on ilo kutsua tiedotusvälineiden edustajat Valtion virastotalon peruskorjauksen harjannostajaistilaisuuteen torstaina 13.9.2012.  Tilaisuus alkaa työmaahan tutustumiskierroksella klo 13.00. Kokoontuminen virastotalon ala-aulassa, Itsenäisyydenaukio 2, Turku.  Harjannostajaisjuhla alkaa kierroksen jälkeen klo 14.00 virastotalon Ravintola Aitiopaikassa.

Aurajoen varrella sijaitseva, vuonna 1967 valmistunut Virastotalo peruskorjataan ulkoa ja sisältä moderniksi toimitaloksi valtionhallinnon eri toimijoiden käyttöön.  Hyvään sisäilman laatuun ja tilojen terveellisyyteen on kiinnitetty erityshuomiota.

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan tiloihin!

Tilaisuuden ohjelma

Rakennuttajan puheenvuoro johtaja Jorma Heinonen, Senaatti-kiinteistöt

Perinteinen harjannostajaisateria, musiikkia

Pääurakoitsijan puheenvuoro toim. joht. Markku J. Auranen, Rakennustoimisto Laamo Oy