Etusivu » Tiedotteet » Kiinteistöt » Helle helli ja haastoi Masiinamessuilla

Helle helli ja haastoi Masiinamessuilla

Julkaistu: 12.06.2011 klo 21:53
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Viikonloppuna Pesämäen moottoriurheilukeskuksessa Honkajoella vietetyt Masiinamessut täyttivät odotukset.

– Pääsimme kaikkiin tavoitteisiimme. Kävijöitä oli hieman yli 10 000 ja sekä näytteilleasettajat että messuvieraat olivat tyytyväisiä, sanoo masiinajohtaja Kyösti Kangas.

Messuvieraiden suosikkeja olivat kaivukoneasema, jossa jokainen sai kokeilla oikeaa kaivukonetta ilmaiseksi. Lapset taas kisasivat innolla IKH Grand Prix -polkutraktorikisassa. Myös karting-radalla oli jatkuvaa vilskettä.

Helteisen kuuma sää helli yleisöä, mutta aiheutti järjestäjille omat haasteensa.

– Esimerkiksi Pesämäkeen johtavaa tietä kasteltiin urakalla. Tielle ajettiin viikonlopun aikana peräti 350 000 litraa vettä.

SM-mestaruus matkasi Nokialle

Maanrakennuskoneenkuljettajien POP SM-kilpailun voitti tänä vuonna nokialainen Janne Leppänen. Hopealle ylsi Teemu Huuskonen Jyväskylästä. Pronssi matkasi Kiikoisiin Marko Mäkitalolle.

Sunnuntain traktorin kansallisen taitoajokilpailun voitto jäi Honkajoelle. Vauhdikkaassa kisassa taitavimmaksi kuskiksi selvisi Juha Leivo. Kisan kakkospalkinnon vei Petri Mäki-Pantti Kauhajoelle. Kolmospalkinnon nappasi Ville Väre Vihdistä.

Jälleen vuonna 2013

Masiinamessuista on muodostumassa yksi koneala merkittävimmistä tapahtumista. Näytteilleasettajilta saadun palautteen mukaan messuilla tehtiin erittäin hyvin kauppaa. Vilkas kaupankäynti kertoo omaa kieltään myös konealan positiivisista tulevaisuuden näkymistä. Seuraavat Masiinamessut järjestetään 7-9. kesäkuuta 2013.

Lisätietoja masiinajohtaja Kyösti Kangas, puh. 0400 127 129.

Masiinamessut on valtakunnallinen konealan suurtapahtuma. Ammattilaisille ja suurelle yleisölle suunnattu tapahtuma järjestetään joka toinen vuosi. Messuilla on esillä järeitä ammattikoneita, kuljetuskalustoa, mönkijöitä sekä joka kodin koneita kiinteistönhuoltoon ja puutarhanhoitoon. www.masiinamessut.fi