Etusivu » Tiedotteet » Kemianteollisuus » UUSI K60-SARJAN AKTUAATTORI EXLARILTA

UUSI K60-SARJAN AKTUAATTORI EXLARILTA

Julkaistu: 10.05.2012 klo 15:34
Julkaisija: SKS Connecto Oy

SKS Control Oy:n  edustama amerikkalainen lineaaritoimilaitteiden valmistaja Exlar Corporation on tuonut markkinoille uuden K60-sarjan lineaariaktuaattorin..

K60-sarjan aktuaattori toiminta perustuu rullaruuviteknologiaan, jonka elinikä on jopa 15 –kertainen vastaavaan kuularuuviratkaisuun. K60-sarjan aktuaattorin monipuolisten liitäntävaihtoehtojen ansiosta sillä voidaan korvata olemassa olevat pneumaatiikka- ja hydrauliikkasylinterit. Myös erilaisten AC/DC -moottoreiden liittäminen aktuaattoriin onnistuu helposti. Moottori kiinnitetään aktuaattorin rinnalle hihnavälityksellä tai sarjaan,  joko vaihteen kanssa tai ilman. K60 –aktuaattorien suojausluokka on vakiona  IP65 ja lisäksi aktuaattorit ovat saatavissa erilaisilla pintakäsittelyillä ja koteloinneilla. Aktuaattorien max. voimat vaihtelevat 8005 – 3003 N välillä ja liikenopeudet riippuen ruuvin noususta 27 – 833 mm/s välillä.

KT60 –mallisarjan aktuaattoreissa on korkein suorituskyky.  KT –malli on hyvä vaihtoehto sovelluksiin, joissa vaatimuksena   suuri  kuormituskyky  ja  käyttöjaksot ovat usein toistuvia sekä toimilaitteelta vaaditaan pitkää elinikää.

• KT60-05  8005N/ 416 mm/s
  • KT60-10  4000N/ 833 mm/s

KX60 –mallisarja tarjoaa korkean suorituskyvyn ja soveltuu erinomaisesti mm. teollisuusautomaatio-, mobiili- ja prosessisovelluksiin.

• KX60-05  6005N/ 416 mm/s
  • KX60-10  3003N/ 833 mm/s

KM60 –mallisarjan rullaruuviaktuaattori on kustannustehokas ratkaisu,  joka

soveltuu mm. kone- ja laitevalmistajille sekä teollisuusautomaatiosovelluksiin.

• KM60-05  6005N/ 416 mm/s
  • KM60-10  3003N/ 833 mm/s

KA60 –mallisarja perustuu trapetsiruuviteknologiaan. KA –malli  on tarkoitettu pienille käyttöjaksoille sekä alhaisille kuormille.  KA -sarja on hyvä valinta sovelluksiin, joissa vaaditaan toimilaitteelta mm. itsepidättävyyttä .

• KA60-01  3693N/ 27 mm/s
  • KA60-02  3101N/ 54 mm/s

SKS Control on sähkökäyttöjen ja ohjausjärjestelmien vahva ammattilainen. Suunnittelemme ja toteutamme kone- ja laiterakennuksen ratkaisut kustannustehokkaasti ja luotettavasti, lähtökohtana aina asiakkaan yksilölliset tarpeet. Palvelemme ammattitaidolla niin konesuunnittelijoita, -rakentajia kuin loppukäyttäjiäkin. Korkealuokkaiset tuotteet ja vankka kokemus varmistavat luotettavat ja riskittömät toimitukset. Asiakasyhteistyössä olemme erikoistuneet vaativiin laitetoimituksiin.