Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Uusi Sale Forssa avataan tänään

Uusi Sale Forssa avataan tänään

Julkaistu: 08.11.2012 klo 07:00
Julkaisija: Osuuskauppa Hämeenmaa

Täysin uuden Sale Forssan avajaisia vietetään tänään torstaina 8.11 klo 10.00. Uusi Sale parantaa Forssan keskustan alueen lähipalveluita.

- Sale Forssa on helpon ja nopean asioimisen lähikauppa, jonka saavutettavuutta lisäävät pidennetyt aukioloajat. Myymälä palvelee joka päivä kello 22 asti, arkisin ja lauantaisin klo 7-22 ja sunnuntaisin klo 10-22, kertoo aluepäällikkö Mervi Jalonen Osuuskauppa Hämeenmaalta.

Sale Forssan myyntipinta-ala on 399 m². Energiatehokkuuteen on kiinnitetty huomiota muun muassa asentamalla ovelliset maitokaapit ja kansitetut pakastealtaat. Myymälässä on Veikkauksen asiamiespiste ja pihalla on parkkipaikat noin 50 autolle.

Sale Forssa toimii osoitteessa Eteläinen Puistokatu 1A, Forssa. Sale Forssassa työskentelee 8 vakituista työntekijää ja päällikkönä toimii Piia Heikkilä.

Lisätietoja: Osuuskauppa Hämeenmaa, aluepäällikkö Mervi Jalonen, 050 388 4235

Hämeenmaa – yli 138 000 asiakkaansa omistama yritys

Osuuskauppa Hämeenmaa toimii Kanta- ja Päijät-Hämeessä, 23 kunnan alueella. Hämeenmaa on alueensa suurin yritys, joka tarjoaa asiakasomistajilleen edullisia ja luotettavia kauppapalveluja sekä antaa ostojen keskittämisestä Bonusta. Hämeenmaa käyttää tuloksensa verkostonsa kehittämiseen ja asiakasomistajapalvelujen parantamiseen.