Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Samsung lanseeraa ruoka- ja juomanarikan Taste of Helsingissä

Samsung Electronics Nordic

Samsung lanseeraa ruoka- ja juomanarikan Taste of Helsingissä

Julkaistu: 14.06.2012 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung tunnetaan parhaiten cooleista puhelimistaan, mutta nyt yhtiö on päättänyt vastata festivaalikansan tarpeisiin todella viileällä idealla: ruoka- ja juomanarikalla. Samsungin jääkaapit pitävät eväät kylminä sillä välin, kun väki nauttii tapahtuman annista. Suomen tiettävästi ensimmäinen viileä herkku- ja pulloparkki avautuu Taste of Helsinki -tapahtumassa 14.6.

– Samsung on tunnettu tyylikkäistä ja luovista ratkaisuistaan, jotka helpottavat ihmisten elämää. Onko mitään harmittavampaa kuin auringossa pilaantunut eväspaketti tai taskulämmin juoma helteisenä kesäpäivänä? Tapahtumiin tullaan myös usein torin kautta tai niissä on myyntipöytiä. Miten ostokset pysyvät kunnossa kotimatkaan asti? Päätimme ratkaista kesätapahtumien kylmäongelmat ja helpottaa ihmisten elämää tuomalla paikalle Samsungin jääkaapit, kertoo Samsungin kodinkoneiden myyntipäällikkö Raine Lindqvist.

Samsungin herkku- ja pulloparkki avautuu ensimmäisen kerran Taste of Helsinki -tapahtumassa Töölönlahdella, Kansalaistorin puistossa 14.–17.6. Viileä narikka on festivaalialueen sisäpuolella, Samsungin ständillä. Samsung ei voi taata, että tilaa riittää kaikille halukkaille, mutta ainakin nopeimmat saavat herkkunsa suojaan luonnonvoimilta.

– Pyrimme tietenkin tarjoamaan viileää helpotusta mahdollisimman monille, mutta herkkuparkin suosiota on vaikea arvioida ennalta. Päätämme nyt saatavan kokemuksen perusteella, minne ruoka- ja juomanarikka seuraavaksi viedään. Kehittelemme myös ajatusta Samsung-pyykinpesupisteistä festareiden yhteydessä. Reissussa ei olisi enää pakko rähjääntyä, Lindqvist hymyilee.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Raine Lindqvist, myyntipäällikkö, kodinkoneet, raine.lindqvist@samsung.fi, p. 040 707 8747

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki