Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Relacomin energiapalveluille sopimus Fortumin kanssa

Relacomin energiapalveluille sopimus Fortumin kanssa

Julkaistu: 16.08.2012 klo 12:23
Julkaisija: Relacom

Fortum aloittaa yhteistyön Relacomin kanssa sähköverkkojen asiakastöiden huollossa Pohjanmaalla Kurikassa ja Alavudella sekä Uudellamaalla Järvenpäässä ja Hyvinkäällä. Kolmivuotinen sopimus vahvistaa entisestään Relacomin asemaa energiayhtiöiden kenttäpalveluiden kumppanina.

Relacomilla on vahva kasvutahti energiapalveluiden yksikössä. Sopimus Fortumin kanssa antaa yhtiölle entisestään mahdollisuuksia kehittää ja laajentaa energiapalveluitaan.

– Fortum ja Relacom tekevät jo nyt yhteistyötä Ruotsissa ja olemme iloisia, että yhteistyömme alkaa nyt myös Suomessa, sanoo Ari Koponen Vice President, Fortum Distribution.

Solmittu sopimus on kolmivuotinen, ja se sisältää option kahteen jatkovuoteen.

– Sopimus Fortumin kanssa  on Relacomin strategian kannalta merkittävä askel energiapalveluiden laajentumisessa. Uskomme, että telekommunikaatioalan ja IT-laitejärjestelmien asiakaspalvelutöiden vahvana osaajana onnistumme tuomaan vakiintuneelle energiapalveluiden toimialalle aivan uutta tehokkuutta ja palvelukykyä, Relacomin toimitusjohtaja Pekka Salokangas kertoo.

Kasvun myötä Relacom aikoo rekrytoida lähiaikoina uusia osaajia sopimusalueille.

Relacom Finland Oy

Toimitusjohtaja Pekka Salokangas

Puhelin: 0400 506059

s-posti: pekka.salokangas@fi.relacom.com

Fortum Distribution

Asiakkuusjohtaja Timo Jutila

s-posti timo.jutila@fortum.com

Relacom Finland Oy on valtakunnallisesti toimiva palveluyritys, joka auttaa asiakkaitaan saamaan enemmän etua verkko- ja järjestelmäinvestoinneistaan. Olemme yksi Suomen ja Pohjoismaiden johtavista kumppaneista verkkojen ja järjestelmien rakentamisessa, asentamisessa ja ylläpitämisessä. Monipuolinen osaamisemme kattaa teleoperaattoreiden tietoliikenneverkot, energiaverkot sekä yritysratkaisut ja laitejärjestelmät. Meidät tunnetaan Suomen johtavana kentällä tehtävien verkkopalveluiden toimittajana.Kuulumme kansainväliseen Relacom-konserniin, minkä ansiosta voimme palvella asiakkaitamme integroidusti kaikissa Pohjoismaissa ja Puolassa. Suomessa Relacomin palveluksessa työskentelee 750 alansa ammattilaista.