Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Nimityksiä Antalis Oy:ssä

Nimitys.
Julkaistu: 12.11.2012 klo 16:08
Julkaisija: Antalis Oy

Esa Silvennoinen on nimitetty Antalis Oy:ssä Print-alueen liiketoimintapäälliköksi (Sector Manager, Print). Aikaisemmin Esa on toiminut Tanskassa Antalis A/S:ssä projektipäällikkönä ja sitä ennen moninaisissa tuotehallinnon tehtävissä Antalis Oy:ssä. Hänen vastuulleen kuuluvat myös markkinointipalvelut, sähköinen kauppa ja kenttämyynti.

Sami Eskelinen on nimitetty Antalis Oy:ssä Office-alueen liiketoimintapäälliköksi (Sector Manager, Office). Sami jatkaa edelleen myös ostopäällikön tehtävissä.

Tommi Talikainen on nimitetty Antalis Oy:ssä asiakaspalvelupäälliköksi. Tommi jatkaa edelleen myös hankintapäällikön tehtävissä.

Anton Bergström on nimitetty Antalis Oy:ssä Packaging-alueen aluemyyntipäälliköksi. Aikaisemmin Anton on toiminut aluemyyntipäällikkönä telemyynnissä.

Antalis Oy kuuluu Antalis-ryhmään, joka on Euroopan johtava paperitukkuketju ja merkittävä pakkaustarvikkeiden jakelija. Antalis toimii 45 eri maassa 6000 työntekijän voimin. Suomessa Antalis Oy:n toimipisteet sijaitsevat Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Yrityksen palveluksessa on 78 henkilöä ja liikevaihto vuonna 2011 oli 44,9 milj. euroa. Laajaan ja korkeatasoiseen tuotevalikoimaamme kuuluvat päällystetyt ja päällystämättömät painopaperit, design- ja erikoispaperit, kartongit, tulostuspaperit, kirjekuoret, suurkuvatulostusmateriaalit sekä pakkaus-, hygienia- ja kattaustuotteet. Tutustu yritykseemme: www.antalis.fi.