Etusivu » Tiedotteet » Kauppa » Golfin Euroopan pääkiertue yhteistyöhön Viherio Technologiesin kanssa

Golfin Euroopan pääkiertue yhteistyöhön Viherio Technologiesin kanssa

Julkaistu: 10.05.2012 klo 09:07
Julkaisija: Viherio Technologies Oy

Golfin ammattilaiskiertue European Tour aloittaa yhteistyön suomalaisen Viherio Technologiesin kanssa toukokuun lopulla BMW Championship- turnauksessa, joka järjestetään Wentworthin kentällä Lontoon lähistöllä toukokuun 24.-27. päivinä.

Oululaisen Viherio Technologiesin kehittämä GREENi palvelu tuottaa aivan uudenlaisia katsojapalveluita kilpailutapahtuman aikana.

"GREENi palvelun avulla European Tour ja BMW tarjoavat kilpailun aikana mahdollisuuden helposti seurata omia suosikkipelaajiaan. Tämä on aivan uudenlainen tapa parantaa sekä katsojien saamaa kokemusta että luoda myös näkyvyyttä pääyhteistyökumppanille, tässä tapauksessa BMW:lle.", toteaa Mika Berg GREENilta.

GREENin tuottama palvelu tulee näkymään tapahtuman jättiscreeneillä koko tapahtuman ajan ja lisäksi noin 100:ssa eri palvelupisteessä tapahtumapaikalla. Lisäksi palvelu integroituu Euroopan Tourin mobiilisovellukseen.

"Katsojapalvelu on vain yksi osa niistä asioista, joita haluamme toteuttaa Euroopan Tourin kanssa. Lisäksi tulemme jo BMW Championshipin aikana käyttämään esim. tuomaritoimintaa ja pelinopeuden rekisteröintiä helpottavia GREENi sovelluksia. Nämä kaikki ovat hyvin jännittäviä mahdollisuuksia soveltaa kehittämäämme GREENi-teknologiaa", Mika Berg jatkaa.

European Tour on toinen maailman pääammattilaiskiertueista miesammattilaisgolfareille. Toinen on PGA tour USAssa. Vuosittainen palkintosumma European Tourilla pyörii n. 350 miljoonan euron kieppeillä.

BMW Championship on yksi kiertueen rahakkaimmista turnauksista ja siellä pelaavat mm. golfin maailmanlistan kärkinimet kuten Rory McIlroy ja Luke Donald.

info@greeni.com | www.viherio.com | www.greeni.com| 0400 012266