Etusivu » Tiedotteet » Ilmailu » Muistutuskutsu medialle: Korkealta pääsee kovaa alas? Lentoliikenteen tulevaisuus muuttuvassa maailmassa

Trafi

Kutsu.
Julkaistu: 24.10.2012 klo 12:36
Julkaisija: Trafi

Kiinnostaako lentoliikenteen nykytila ja turvallisuus? Mikä on Suomen tulevaisuus ilmailun saralla? Missä ovat julkisuuden rajat ja mitä kaikkea tietoa viranomainen voi ilmailusta kertoa ilman, että turvallisuus vaarantuu? Ja ennen kaikkea, millä turvataan lentomatkustajan oikeus turvalliseen lentomatkaan talouden myllerryksistä huolimatta.

Tervetuloa medialle tarkoitettuun ilmailuasioiden taustainfoon Liikenteen turvallisuusvirasto Trafiin perjantaina 26.10.2012 klo 9.30 alkaen. Aamiaista on tarjolla klo 9.00 alkaen. Osoite Trafin auditorio, Kumpulantie 11, 00520 Helsinki.

Ohjelma

9.30 Loppumattomat säästöt ja ketjutetut alihankinnat? Lentoliikenteen tila ja matkustajan oikeus turvalliseen lentomatkaan.
ylijohtaja Pekka Henttu

10.00 Viranomaiset ja ilmailun turvallisuusdata - salailuako vai turvallisuuden varmistamista?
osastojohtaja Heli Koivu

10.20 Huoltotoiminnan ulkoistaminen
osastonjohtaja Ari Vahtera

10.30 Miehistön työ- ja lepoajat
ylijohtaja Pekka Henttu

10.40 Nykytilan taustoitus: Lentoliikenteen toimintaympäristön murros ja lentoliikenteen turvallisuus
erityisasiantuntija Mette Vuola

Tilaisuuden jälkeen on mahdollista haastatella asiantuntijoita.

Ennakkoilmoittautumiset mahdollisuuksien mukaan osoitteeseen viestinta@trafi.fi.

viestintäpäällikkö Reetta Salonen, puh. 020 618 7051, 050 566 4954, reetta.salonen(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki