Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » VEIKKAUS ULKOISTAA PELIPÄÄTTTEIDEN LAITEVAIHDON JA KORJAUSPALVELUN RELACOM FINLAND OY:LLE

Julkaistu: 19.04.2011 klo 09:45
Julkaisija: Relacom

Relacom Finland Oy vastaa jatkossa Veikkauksen asiamiespisteissä sijaitsevien pelipäätteiden laitevaihdosta ja korjauspalvelusta koko Suomessa.

Veikkaus siirtää huolto- ja korjaamotoimintansa Relacom Finland Oy:lle liikkeenluovutuksen kautta. Kahdeksan Veikkauksen työntekijää siirtyy Relacomin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Relacom Finland Oy valittiin yhteistyökumppaniksi tarjouskilpailun kautta.

– Ulkoistuksella haluamme varmistaa Veikkauksen pelipäätteiden korjaus- ja vaihtopalvelujen jatkuvan kehittämisen ja kustannustehokkaan palvelumallin. Relacom on toiminut jo aiemmin yhteistyökumppaninamme vaihtopalvelun osalta. Yrityksen maanlaajuinen asentajaverkosto, tarjotut vasteajat ja kilpailukykyinen hinnoittelu ratkaisivat tarjouskilpailun Relacomin eduksi, Veikkauksen palvelupäällikkö Erkki Mattila kertoo.

– Yhteistyösopimuksemme Veikkauksen kanssa vahvistaa entisestään Relacomin asemaa yhtenä Suomen merkittävimmistä lähihuolto- ja asennuspalvelujen toimittajista. Syventyneen yhteistyön myötä Relacom vastaa myös pelipäätteiden valtakunnallisesta keskuskorjaustoiminnasta. Vastuullamme on, että Veikkauksen 3 200  siamiespisteessä ympäri maata sijaitsevat pelipäätteet toimivat moitteettomasti, jotta pelaajat pääsevät päivittäin tavoittelemaan unelmiaan, Relacom Finland Oy:n Enterprise Solutionsin johtaja Antti Siipola sanoo.

Valtakunnallinen asiamiesverkosto muodostaa Veikkauksen pelimyynnin kivijalan, sillä noin kolme neljäsosaa yhtiön liikevaihdosta tulee jälleenmyyjien kautta.

Veikkaus Oy, palvelupäällikkö Erkki Mattila, p. 0400 353 7600, etunimi.sukunimi@veikkaus.fi

Relacom Finland Oy, Enterprise Solutions, johtaja Antti Siipola, p. 040 5455 469, sähköposti: etunimi.sukunimi@fi.relacom.com

Veikkaus on tuottanut iloa, viihdettä ja jännitystä suomalaisille rahapelaajille jo 70 vuoden ajan. Vuonna 2010 Veikkauksen liikevaihto oli lähes 1,7 miljardia euroa. Veikkaus tuottaa yli yhdeksän miljoonaa euroa viikossa taiteen, liikunnan, tieteen ja nuorisotyön tukemiseen. Varat jakaa opetus- ja kulttuuriministeriö.www.veikkaus.fi ________________________________________________________________________________________ Relacom Finland Oy on johtava kentällä tehtävien verkkopalveluiden toimittaja ja ICT-operaattoreiden, yritysten ja julkishallinnon kumppani kommunikaatio-, ICT- ja erikoisjärjestelmien asentamisessa sekä järjestelmien hyödyntämistä tukevissa palveluissa. Kokonaisvaltaisilla palveluratkaisuillaan Relacom tarjoaa asiakkailleen mahdollisuuden taloudellisesti tuottavaan toimintaan ja järkeviin investointeihin. Suomessa relacomlaisia on 750. Lisätietoja Relacomista osoitteessa www.relacom.com