Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Täydellinen kokonaiskuva: WIN - Wireless Information Network

SKS Automaatio Oy

Täydellinen kokonaiskuva: WIN - Wireless Information Network

Julkaistu: 27.10.2010 klo 13:10
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Yksinkertainen tapa nostaa tuottavuutta ja koneiden tehokkuutta

Keskitetty konevalvonta ilman lisäjohdotuksia

WERMA WIN on yksinkertainen, langaton konetietojen kokoamisjärjestelmä, jolla voi keskitetysti valvoa ja tarkkailla maks. 50 eri-ikäistä ja eri toiminnot omaavaa konetta (maks. neljä tilaa konetta kohden).

WIN slave -lähetin integroidaan olemassa olevaan WERMA KombiSIGN -valotorniin. Signaali lähetetään WIN master -vastaanottimelle, joka on liitetty tietokoneeseen USB-kaapelilla. Mukana toimitettavalla WIN-ohjelmalla koko koneisto on näkyvilläsi. Voit valvoa koneita, analysoida aiempia konetiloja, tunnistaa vikaantumistapoja ja nostaa koneen käyttöastetta. Yksinkertainen, selkeästi aseteltu käyttöliittymä ohjeistaa käytön aloittajaa ja valvontaa.

WERMA tarjoaa seuraavat WIN-tuotevaihtoehdot:

Aloituspakkaus: „WIN complete“ valotorneille KombiSIGN 71

Mukana on kolme täysin varusteltua KombiSIGN 71 -valotornia kolmella LED-valoelementillä ja kaikki WIN-järjestelmän vaatimat osat. Voit heti aloittaa kolmen koneen valvonnan.

Lisää vaihtoehtoja: “WIN system“ valotorneille KombiSIGN 70 ja 71

Mukana WIN master -elementti ja ohjelma, USB-kaapeli ja kolme esiaseteltua WIN slave -elementtiä, jotka voi integroida olemassa oleviin WERMA-valotorneihin tai valita uudet valotornit laajasta WERMA KombiSIGN -valikoimasta.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Martti Peitsara, Puh. 020 764 61.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.