Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » SKS Control yhteistyöhön maailman kolmenneksi suurimman teollisuus-pc valmistajan kanssa

SKS Control Oy

Julkaistu: 14.01.2011 klo 12:45
Julkaisija: SKS Control Oy

SKS Control on solminut jälleenmyyntisopimuksen maailman kolmanneksi suurimman teollisuus-pc valmistajan kanssa

EVOC Intelligent Technology Co., Ltd. on maailman kolmanneksi suurin ja Kiinan suurin sulautettujen- ja teollisuus PC:n valmistaja. EVOC:in palveluksessa on yli 4000 henkilöä joista 1500 henkilöä työskentelee tuotekehityksen parissa.  EVOC:in tuotevalikoimaan kuuluu lähes 1000 erilaista tuotetta kuten Box PC:t, paneeli pc:t (HMI) sekä teollisuus PC:t vaativiin olosuhteisiin (RuggedPad).

EVOC:in panostus tuotekehitykseen ja tavoite nousta maailman johtavaksi teollisuus PC valmistajaksi ovat tae monipuolista ja luotettavasta tuotepaletista.

SKS Control on perinteisesti tarjonnut koneenrakennuksen ja teollisuuden asiakkaille automaatiotuotteita, lähinnä servokäyttöjä ja -moottoreita, taajuusmuuttajia, kosketusnäyttöjä ja liikkeenohjaimia. Jälleenmyyntisopimus EVOC:in kanssa laajentaa SKS Controlin tuotetarjontaa entisestään ja on osa strategiaa jonka tavoitteena on tarjota asiakkalle heidän tarpeisiinsa paras ja kustannustehokkain laiteratkaisu.

SKS Control Oy

Tuotepäällikkö Tuomo Illukka, puh. 0500 816 946, tuomo.illukka(a)sks.fi

Myyntipäällikkö Pekka Mertanen, puh. 050 545 1016, pekka.mertanen(a)sks.fi

www.sks.fi

www.evoc.com

SKS Control Oy tuo maahan, valmistaa ja soveltaa sähkökäyttöjä ja ohjausjärjestelmiä koneenrakennuksen ja teollisuuden asiakkaille. Suunnittelemme ja toteutamme kattavasti vaihtovirta-, servo- ja tasavirtakäyttöjä sekä liikkeenohjausjärjestelmiä. Laajaan palveluvalikoimaamme kuuluu esisuunnittelu, käyttöjen mitoitus, laitevalinnat, laitteisto- ja ohjelmistosuunnittelu, keskukset, koekäyttö ja käyttöönotto, koulutus, huolto, kunnossapito ja varaosat. SKS Control Oy kuuluu SKS Group -konserniin. SKS Group Oy on suomalainen, teollisen koneenrakennuksen alalla toimivien yritysten vahva kumppani. Monialainen osaaminen ja alan parhaat tuotteet luovat kilpailukykyä ja menestystä myös muuttuvilla markkinoilla. Konsernin liikevaihto vuonna 2009 oli 77 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa on noin 600 henkeä. Kotimaassa toimivat yrityksemme ovat SKS Automaatio Oy, SKS Connecto Oy, SKS Control Oy, SKS Mechatronics Oy, SKS Mekaniikka Oy, SKS Toijala Works Oy sekä SKS Vision Systems Oy.