Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsungin uutuudet esillä Las Vegasin CES-messuilla. Tervetuloa tutustumaan!

Samsung Electronics Nordic

Samsungin uutuudet esillä Las Vegasin CES-messuilla. Tervetuloa tutustumaan!

Kutsu.
Julkaistu: 22.12.2011 klo 14:23
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin CES 2012 -aikataulu

CES-messut ovat Las Vegasissa joka vuosi järjestettävät maailman suurimmat kuluttajaelektroniikkamessut (Consumer Electronics Show).  Samsung on jälleen mukana esittelemässä tuoteuutuuksiaan.  Kutsumme toimituksenne edustajan 9. tammikuuta pidettävään lehdistötilaisuuteen sekä Samsungin messuosastolle tutustumaan uusimpiin kuluttajaelektroniikan innovaatioihin.

Samsung Main Press Conference: 9. tammikuuta 2012 klo 14.00 – 14.45
Tapahtumapaikka: Lando 4201, Venetian Hotel

Samsungin messuosasto:
Central hall 12004, Venetian Hotel

Ilmoittautumiset 28.12.2011 mennessä sähköpostitse osoitteeseen samsungpr@osg.fi tai puhelimitse +358 (0)40 132 5682. Mikäli haluat henkilökohtaista opastusta tai henkilökohtaisen tapaamisen tai uutuuksien esittelyn Samsungin edustajan kanssa, ole yhteydessä meihin sähköpostitse: SamsungPR@osg.fi, tai puhelimitse: 0400 630 049.

Paikan päällä LasVegasissa päivystää: Erik Johannesson, Senior PR Manager, puh. +46 70 995 56 50.
Varmistaaksesi paikkasi Samsungin lehdistötilaisuuteen ota yhteys Erik Johannesson paikan päällä hyvissä ajoin ennen tilaisuuden alkua.

Suomesta paikan päällä:

AV
Antero Hiito, Senior Key Account Manager, puh +358 (0) 400 779 665,
Teemu Lehikoinen, Sales Representative AV, puh. +358 (0) 40 5746 221

IT
Ossi Luoma, Sales Manager IT, puh. +358 (0) 40 541 4023
Antti Simström, Key Account Manager IT, puh. +358 (0) 400 260 032

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki