Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsungin ensimmäinen A3-monitoimilaite

Julkaistu: 13.09.2011 klo 14:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

A3-monitoimilaitteet ovat Samsungin uusin aluevaltaus

Samsung tuo markkinoille ensimmäisen uuden A3-malliston monitoimilaitteen.  Suurikokoisten monitoimilaitteiden myötä Samsung ottaa entistä tukevamman otteen yritys- ja julkissektorin tulostusmarkkinasta.

A3-monitoimilaitteet ovat uusi aluevaltaus Samsungille. Lippulaivalaite CLX-9350ND on suunniteltu kokonaisratkaisuksi yrityksille, jossa tulostin ei ole vain tulostuskäytössä, vaan sillä on useita käyttötarpeita. Samsung CLX-9350ND toimii tulostimena, kopiokoneena, skannerina ja faksina, ja sillä voi lähettää asiakirjoja suoraan sähköpostiin. Tulosteita saa A4- sekä A3-kokoisina.

– Tutkimusyhtiö IDC:n mukaan Samsungin osuus Suomen A4-tulostinmarkkinoista on tällä hetkellä 26 prosenttia. Tavoittelemme suurempaa osuutta tulostinmarkkinoista. Satsaamalla uusiin A3-koneisiin voimme tarjota yrityksille entistä monipuolisemman valikoiman tulostimia ja monitoimilaitteita, kertoo Pohjoismaiden tulostusliiketoiminnan myyntipäällikkö Hans Gustavsson.

Suurelta kosketusnäytöltä voi seurata ympäristövaikutuksia

Samsungin uudessa CLX-9350ND-monitoimilaitteessa on yksi markkinoiden suurimmista kosketusnäyttöpaneeleista. 8,9 tuuman LCD-kosketusnäyttö antaa hyvän yleiskuvan valikoista, toiminnoista ja asetuksista. Näytöltä voi seurata ja simuloida myös tulostimen ympäristövaikutuksia. Tulostimen ympäristöä ja kustannuksia säästäviä toimintoja, kuten väriaineen käyttöä ja mukautettuja tulostusasetuksia, pääsee helposti muuttamaan vastaamaan yhtiön ympäristötavoitteita.

Turvallista tulostamista

Arkaluontoista tietoa sisältävät tulosteet ovat usein yrityksille tietoturvaongelma, etenkin viranomais-, pankki- tai terveydenhuollon aloilla. Samsungin uudessa A3-monitoimilaitteessa on useita sisäänrakennettuja ominaisuuksia, joilla dokumenttien tietoturvallisuutta voi parantaa. Laite voidaan ajastaa tyhjentämään sen muistissa olevat tulosteet ja tiedot säännöllisin aikavälein. Tulostustoiminnot voi suojata salasanalla ja sähköpostiin lähetettävät asiakirjat on mahdollista varustaa salauksella.

Tekniset tiedot: CLX-9350ND on yrityskäyttöön suunniteltu monitoimilaite, jossa on A4- ja A3-tulostus. Se toimii tulostimena, kopiokoneena, skannerina ja faksina. Tulostusnopeus 35 värisivua minuutissa. Web-pohjainen asetusten hallinta ja Samsungin XOA-alustan tuki (eXtensible Open Architecture). Jopa 250 gigatavun työmuisti. Eco-toiminnolla voidaan simuloida ja valvoa hiilidioksidin, sähkön ja paperin kulutusta. Käyttöjärjestelmätuki: Windows 2000/XP/2003/Vista/2008/7, Mac OS x10, 5 ~ 10,6 ja Linux. CLX-9350ND kuuluu Samsungin monitoimilaitevalikoimaan, jossa on sekä mustavalkotulostimia että väritulostimia. Uutuusmalliston laitteet ovat saatavilla syyskuun puolivälistä alkaen. CLX-9350ND:n suosituhinta julkaisun yhteydessä 4799 euroa (vakiokokoonpanolla).

Kokeile Samsungin A3-tulostusta. Lähetä tulostettava tiedosto osoitteeseen: printA3@samsung.se

Lähetämme sinulle tulosteen postitse (Kokeilumahdollisuus tarkoitettu median edustajille).

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, IT, ossi.luoma@samsung.fi, 040 541 4023

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki