Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung suunnittelee oikeustoimia Applen iPhone 4S:ää vastaan

Samsung Electronics Nordic

Samsung suunnittelee oikeustoimia Applen iPhone 4S:ää vastaan

Julkaistu: 05.10.2011 klo 17:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Seoul, Korea – Samsung Electronics Co., Ltd, ilmoitti tänään, että se aikoo hakea väliaikaista myyntikieltoa Pariisissa ja Milanossa Applen iPhone 4S:n myynnin estämiseksi kullakin markkinoilla.

Samsungin tilapäinen myynkieltovaatimus Ranskassa ja Italiassa koskee kahta patenttia, jotka liittyvät 3G-matkapuhelinten langattoman tietoliikenteen WCDMA-standardeihin (Wideband Code Division Multiple Access).

Applen loukkaama teknologia on välttämätön mobiililaitteiden ja televerkkojen luotettavalle toiminnalle. Samsungin mukaan Applen rikkomus on vakava, ja siksi iPhone 4S:n myynti tulisi estää.

Apple on jatkanut teollisuusoikeuksiemme törkeää loukkaamista ja vapaamatkustanut Samsungin kehittämällä tekniikalla. Samsung jatkaa teollisuusoikeuksiemme puolustamista ja aikoo hakea myös väliaikaisia kieltotuomioita myös muissa maissa.

PR-päällikkö Erik Johannesson: erik.johannesson@samsung.se, 070 99 55 650

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

__________________________________________________________________________________________________________

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki