Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Galaxy S päivittyy Android 2.3:een

Samsung Galaxy S päivittyy Android 2.3:een

Julkaistu: 30.03.2011 klo 16:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Samsungin Android-malliston menestyspuhelin Galaxy S päivittyy Android 2.3:een.  Päivitys saapuu huhtikuun puolivälissä.

Pian Androidin menestyksekkäin Android-puhelin päivittyy Android 2.3 (Gingerbread) -ohjelmistoversioon. Päivitys on tervetullut lahja Galaxy S -älypuhelmien omistajille. Päivityksen testausvaihe on loppumetreillään, ja uusi käyttöjärjestelmäversio saapuu käyttäjien ladattavaksi huhtikuun puolivälissä.

Android 2.3 -ohjelmistoversion voi hakea Samsung Kies -ohjelmistolla, joka on ladattavissa täältä: www.samsung.com/fi/content_services/index.html

Lisätietoa:

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, 040 8604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko SAMSUNGin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: http://www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja. Yrityksellä on 195 000 työntekijää 68 maassa ja kahdeksalla eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.