Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Samsung Electronics ja Ubiquitech lanseeraavat integroidun secure print management -ratkaisun Samsungin monitoimilaitteille

Julkaistu: 21.03.2011 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Soul, Etelä-Korea / Kööpenhamina, Tanska, 21. maaliskuuta 2011 - Samsung Electronics Co Ltd, Korea, johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja on julkistanut Ubiquitechin EASY™ ja VDMS™ -palvelut Samsungin uusia  NX-sarjan monitoimilaitteita varten.

Ubiquitechin integroitu secure print management -ratkaisu hyödyntää Samsungin XOA-alustaa (eXtensible Open Architecture). Tehokas ja joustava XOA-alusta mahdollistaa sen, että Samsungin yhteistyökumppanit voivat tarjota räätälöityjä tulostuspalveluita, joilla voidaan vastata yritysten yksilöllisiin tarpeisiin.

– Teimme viime vuonna tiivistä yhteistyötä Ubiquitech kanssa, ja olemme erittäin tyytyväisiä, että tuote on nyt valmis markkinoille. Ubiquitechin täysin integroidut tuotteet laajentavat Samsungin kykyä tarjota intergroituja yrityskäyttöön soveltuvia ratkaisuja, toteaa Samsungin IT-yksikön B2B Markkinointi-yhtymän varajohtaja Sangjae Eom.

Ubiquitech EASY ™ ja VDMS ™ -palvelut edustavat uuden sukupolven tulostus-, kopiointi- ja kustannuslaskentajärjestelmää. Niiden avulla organisaatiot voivat paremmin hallita asiakirjaprosesseja. EASY ™ ja VDMS ™ - palvelut tarjoavat kattavia raportointivaihtoehtoja, joiden avulla organisaatiot voivat alentaa kustannuksia hallitsemalla tapaa, jolla työntekijät tulostavat dokumentteja.  Pull printing, business rules and quota management -ominaisuuksilla parannetaan työpaikkatulostamisen turvallisuutta. Ominaisuuksiin lukeutuu myös mobiilitulostamisen tuki, mikä mahdollistaa etätulostuksen puhelimista ja kannettavista tietokoneista.

– Ubiquitechin EASY ™ ja VDMS ™ -palvelut ovat täysin integroituja Samsungin monitoimilaitteisiin. Käyttäjät voivat helposti todentaa itsensä laitteen näyttöpaneelilta päästäkseen käsiksi tulostusominaisuuksiin. Olemme innoissamme, että olemme päässeet ensimmäisten joukossa lanseeraamaan Samsungin XOA-alustaan pohjautuvan ratkaisun, toteaa Ubiquitechin toimitusjohtaja Flemming Juncker

Samsung XOA-alustan tuen sisältävät monitoimilaitteet: SCX-5835NX, SCX-6545NX, SCX-6555NX,CLX 8385NX, CLX-9350, CLX-9250, SCX-8040 ja SCX-8030 ovat täysin yhteensopivia Ubiquitechin EASY ™ ja VDMS ™ -palveluiden kanssa.

Lehdistön yhteyshenkilö, Ubiquitech:

Flemming Juncker, CEO, fj@ubiquitech.com, +45 70 20 32 84

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi  Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset. Haluatko SAMSUNGin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi Uutisia RSS-syötteinä: http://www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja. Yrityksellä on 174 000 työntekijää 66 maassa ja kahdeksalla eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2009 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 116,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2009 oli miljardi euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 320 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.