Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Pienet 2D-viivakoodilukijat

Pienet 2D-viivakoodilukijat

Julkaistu: 25.11.2010 klo 12:15
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

Leuze LSIS 12x on erittäin pieni viivakoodilukija, joka pystyy sekä perinteisten että 2D-koodien luentaan. Omat mallit RS232-porttiin tai USB-sarjaväylään. Uutuus soveltuu mm. kappaleenkäsittelyyn, käsivaraiseen ja robottiluentaan, osanpaikannukseen ja esimerkiksi verianalyysiautomaatioon.

LSIS 12x lukee viiva- ja päällekkäiskoodeja sekä paikallaan 2D-koodeja. Luja, pieni metallikotelo, kotelointiluokka IP65, kääntyvä M12-liitin ja laaja tarvikevalikoima tekevät laitteen sopivaksi moniin teollisuusolosuhteisiin. Kameran 1,23 megapikselin erottelukyky ja laajakulmaoptiikka antavat suuren luentakentän.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, www.sks.fi, automaatio@sks.fi, puh. 020 764 61.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.