Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » PEGASUS-matkapuhelin Ex-tiloihin

PEGASUS-matkapuhelin Ex-tiloihin

Julkaistu: 18.11.2011 klo 09:49
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

BARTECin kehittämä uusi, paikannustoiminnalla varustettu matkapuhelin PEGASUS on kansainvälisesti hyväksytty räjähdysvaarallisiin tiloihin, kaasuryhmään IIC.

PEGASUS tarjoaa uusia vaihtoehtoja henkilöturvallisuuteen, vaarallisten aineiden kuljetuksiin ja muihin logistisiin tehtäviin. GSM-nelitaajuusmoduuli, kotelointiluokka IP 65, GPS-vastaanotin ja -ohjelmisto, hälytys- ja hätäpainiketoiminnot sekä suuret painikkeet ja selkeä näyttö tekevät puhelimesta ideaalisen kemian- ja lääketeollisuuteen sekä öljy- ja kaasusektorille kaikkialla maailmassa.

Lisätietoja: SKS Automaatio Oy, Kim Koskinen, p. 020 764 61

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.