Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Nimityksiä kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Produal Oy

Nimityksiä kiinteistöautomaatioyhtiö Produal Oy:ssä

Nimitys.
Julkaistu: 05.10.2012 klo 11:16
Julkaisija: Produal Oy

Kiinteistöautomaation mittalaitteiden markkinajohtaja vahvistaa organisaatiotaan

Produal on kasvanut voimakkaasti viimeisen kahden vuoden aikana ja positiiviset näkymät jatkuvat edelleen. Kesän ja syksyn 2012 aikana organisaatiota on vahvistettu seuraavilla uusilla nimityksillä:

Aerospace Engineer Francesco Fausti on nimitetty vientipäälliköksi vastaamaan vientimyynnistä sekä partneriyhteistyön kehittämisestä. Hän on aikaisemmin työskennellyt myyntipäällikkönä Master Automation Group Oy:ssä.

KTM Tarja Sundqvist on nimitetty markkinointivastaavaksi tehtävänään Produal-konsernin markkinoinin kehittäminen. Hän on aikaisemin toiminut Formia Smart Flow Oy:n markkinointipäällikkönä.

Timo-Pekka Tommola, Mikko Ristilä ja Aki Ilmasti on nimitetty elektroniikkasuunnittelijoiksi tuotekehitysosastolle.

Produal Oy:n toimitusjohtaja Ari Mårtensson, puh. 0400 702 123, email ari.martensson(at)produal.fi

Produal Oy on suomalainen kiinteistöautomaation mittalaitteiden edelläkävijä. Produal Oy on perustettu vuonna 1987 Kotkassa. Yhtiön suunnittelemat ja valmistamat mittaus- ja säätölaitteet ovat nykyaikaisia, laadukkaita sekä asennusystävällisiä. Tuotteiden tekniset innovaatiot ovat muodostuneet standardeiksi mittalaitteille niin kotimaassa kuin ulkomailla. Produalin tuotteita on saatavilla Suomen lisäksi jälleenmyyjien kautta useissa Euroopan ja Aasian maissa. Produal Sverige AB on Ruotsiin vuonna 1997 perustettu myyntiyhtiö, jolla on vakiintunut asema Ruotsin markkinoilla. Produalilla on tytäryritykset myös Tanskassa, Venäjällä Moskovassa ja Ranskassa. Produal konsernin liikevaihto on 12 miljoona euroa ja konserni työllistää 72 henkilöä. Lisätietoja www.produal.fi