Etusivu » Tiedotteet » Elektroniikka » Netflix saapuu Samsungin Smart TV -laitteisiin

Samsung Electronics Nordic

Netflix saapuu Samsungin Smart TV -laitteisiin

Julkaistu: 19.10.2012 klo 14:51
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Maailman suurin elokuvien internet-tilauspalvelu on uusin lisäys Samsung Smart TV-sovellusvalikoimaan.

Samsungin Smart TV:eille esiteltiin aiemmin syksyllä Angry Birds ja Spotify-sovellukset ja myöhemmin syksyllä Suomeen rantautuva HBO. Nyt Samsungin Smart Hub -palveluvalikko saa vahvistukseen yhdysvaltalaisesta elokuvien suoratoistopalvelu Netflixistä.

Sovellus on heti ladattavissa E-sarjan Smart TV -laitteisiin mukaan lukien blu-ray-soittimiin ja kotiteatterilaitteisiin (2012-mallit, lukuunottamatta BD-E5500). Netflix sovelluksen kautta voi katsoa rajoituksetta elokuvia ja TV-ohjelmia suoratoistettuna netistä televisioosi HD:nä, 7,99 € kuukausihintaan.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, Myyntipäällikkö AV, markus.nummisalo@samsung.fi, p. mobile +358 400 569 228.

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen

Perustamisestaan eli vuodesta 1969 lähtien Samsung Electronics on työskennellyt aktiivisesti ja täydestä sydämestään erilaisten yhteiskuntavastuuhankkeiden parissa kaikissa toimintamaissaan. Kansainvälinen Hope for Youth -ohjelma perustettiin huomion kiinnittämiseksi lasten koulutukseen ja terveydenhuoltoon. Samsung antaa ohjelman puitteissa tuotteita, asiantuntemusta ja taloudellista tukea. Tuhannet lapset eri puolilla maailmaa saavat Hope for Youthin kautta koulutusta, ohjausta ja välttämätöntä lääketieteellistä hoitoa. Ohjelma on Samsungille yksi tapa käyttää innovatiivisuuttaan paremman maailman luomiseen. Suomessa ohjelman yhteistyökumppanina on SOS-Lapsikylä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki